نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران گشایش یافت

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این مراسم ˈ نسرین سلطانخواه ˈ معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ، ˈ محمدحسن ابوترابی فرد ˈ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی ، ˈ منوچهر منطقی ˈ رییس سازمان صنایع هوایی ایران، ˈ ایرج ابراهیمی ˈ رییس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاه حضور داشتند .

سومین دوره نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی در راستای اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ و معرفی توانمندی ها و آخرین دستاوردهای مراکز و سازمان های فعال در عرصه صنایع هوافضای کشور به ویژه در بخش خصوصی برپا شده است.

این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و با همکاری ستاد توسعه فناوری هوا فضا و همچنین سازمان صنایع هوایی ایران برپا شده است و در آن بیش از ۱۳۰ مرکز ، شرکت و سازمان فعال در عرصه هوا فضای کشور حضور دارند.

این نمایشگاه تا ۲۱ مهرماه ادامه دارد . در طول روزهای برپایی این نمایشگاه ، شرکت ها و سازمان های فعال در عرصه صنعت هوافضای کشور به ویژه در بخش خصوصی در فضایی به مساحت بیش از دو هکتار به ارایه توانمندی ها و آ خرین دستاوردهای تخصصی خود می پردازند.

برگزاری تورهای نمایشگاهی، مسابقات جذاب ساخت و پرواز هواپیما با چوب بالسا، هواپیماهای رادیوکنترل الکتریکی و هواپیماهای کاغذی و موشک های آبی، نمایش فیلم های هوافضا و مسابقات نقاشی در رده های مختلف سنی از برنامه های جنبی سومین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران است .

علمی**۹۱۹۰**۱۵۸۱

انتهای پیام /*

info@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.