نمایشگاه پسماندهای شهری سرای محله نعمت آباد

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹، از برپایی نمایشگاه پسماندهای شهری در سرای محله نعمت آباد خبر داد.

زنوزی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برپایی نمایشگاه پسماندهای شهری ویژه شهروندان در سرای محله نعمت آباد منطقه ۱۹ در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹ قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۲۰ تا ۲۴ مرداد ماه در سرای محله نعمت آباد منطقه ۱۹ برگزار می گردد.
زنوزی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: شهروندان حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه سال ۹۲ جهت تحویل آثار خود به نمایشگاه پسماندهای شهری سرای محله نعمت آباد فرصت دارند.
وی ادامه داد: شهروندان با ارائه آثاری از جمله مقالات بازیافت با موضوع های مختلف، حفظ و نگهداری محیط های شهری، کاهش آلاینده های زیست محیطی، چگونگی تفکیک زباله های تر و خشک می توانند در نمایشگاه پسماندهای شهری ویژه شهروندان مشارکت داشته باشند.
زنوزی با اشاره به اقدامات اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار و کارهای دستی شهروندی با موضوع بازیافت و محیط زیست شهری به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در حفظ محیط زیست یا الگوی مصرف صحیح، تفکیک از مبدأ پسماندهای شهری و نحوه ی بازگشت پسماندهای شهری به چرخه بازیافت ۲۰ تا ۲۴ مرداد ماه سالجاری برپا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به برپایی این نمایشگاه افزود: شهروندان می توانند برای شرکت در این نمایشگاه با شماره تلفن ۵۵۸۶۲۴۱۲ تماس حاصل نمایند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.