نمایشگاه کتاب در شمیرانات برگزار شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

همزمان با هفته پژوهش

هفته پژوهش در شهرستان شمیرانات با برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع پژوهش در اداره ارشاد شمیرانات کلید خورد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهــرستان شمیرانات به مناسبت ۲۵ آذر ، روز پژوهش و آغاز هفته پژوهش در محل اداره ارشاد شمیرانات نمایشگاه کتابی با همین عنوان آغاز به کار کرد.

عبدالرضا علی پناه رئیس اداره ارشاد شمیرانات ضمن اعلام خبر فوق گفت : برگزاری مسابقه پیامکی باعنوان گزینش بهترین جمله به مناسبت این هفته از دیگر برنامه های این اداره است . همچنین تهیه شناسنامه فرهنگی به منظور شناسایی جایگاه واقعی پژوهش و معرفی پژوهشگران شهرستان و تجلیل و تقدیر از محققین و پژوهشگران فرهنگی و هنری نهایتاً تهیه اطلس فرهنگ شهرستان را البته در صورت تخصیص اعتبارات لازم در دستور کار هفته پژوهش داریم .

رئیس اداره ارشاد شمیرانات ضمن مغتنم شمردن هفته پژوهش در توسعه فرهنگ اذعان کرد : از آنجا که فعالیت های پژوهشی یکی از شاخصه های توسعه و پیشرفت محسوب می گردد لذا فعالیتهای فرهنگی در حوزه کتاب به نمایش و دیگر حوزه ها به نحوی به گسترش فعالیتهای پژوهشی وابسته است.

علی پناه دیدار با پژوهشگران برتر شهرستان را نیز از برنامه های دیگر اداره ارشاد شمیرانات در هفته پژوهش ذکر کرد.

گفتنی است زمان برگزاری نمایشگاه کتاب پژوهشی از تاریخ ۲۶ آذرماه الی ۱ دی ماه و مکان آن در محل اداره ارشاد شمیرانات اعلام شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.