نمایش ˝مثل یک عاشق˝ کیارستمی در فستیوال انجمن فیلم آمریکا

فستیوال انجمن فیلم آمریکا از ۱ تا ۸ ماه نوامبر میلادی تعدادی از آثار فاخر سینمای جهان را که در میان آنها فیلم ˝مثل یک عاشقی˝ جدیدترین ساخته عباس کیارستمی نیز به چشم می‌خورد را نمایش می‌دهد.

به گزارش هنرآنلاین، فستیوال انجمن فیلم آمریکا کار خود را با نمایش فیلم “هیچکاک” آغاز با نمایش فیلم “آبراهام لینکلن” به پایان می‌رساند.

بنابر این گزارش، برگزارکنندگان فستیوال انجمن فیلم آمریکا از برترین آثار حاضر در فستیوال فیلم “کن” و نامزدهای احتمالی جایزه اسکار خارجی برای حضور در این فستیوال دعوت کرده‌اند.

فیلم “مثل یک عاشق” عباس کیارستمی که امسال در فستیوال کن فرانسه یکی از نامزدهای دریافت نخل طلا بود، داستان یک دانشجوی جامعه‌شناسی است که هزینه تحصیل خود را از طریق کار به عنوان محافظ شخصی تامین می‌کند و “تاراشی اوکونو” نیز نقش یک پروفسور میانسال را ایفا می‌کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم‌ “سهم فرشته” ساخته “کن لوچ”،‌ “واقعیت” ساخته “ماتئو گارونه”، “شکار” ساخته‌ “توماس وینتربرگ”، “در کشوری دیگر” ساخته “هونگ سانگ سو” از جمله مهمترین فیلم‌های منتخب فستیوال فیلم انجمن آمریکا برای نمایش در ماه نوامبر هستند.

گفتنی است، فستیوال انجمن فیلم آمریکا با نمایش فیلم “استخوان و زنگار” از “ماریو کوتیلار”، بازیگر برنده جایزه اسکار هم در مراسمی تقدیر به عمل می‌آورد.
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.