نمایش آثار هنرمند ایرانی در آمریکا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

نمایشگاه آثار حسام ابریشمی در گالری ابرا آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، گالری ابرای امریکا از ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) میزبان نقاشی‌های حسام ابریشمی می‌شود. در این نمایشگاه که در شهر وست لیک ویلج ایالت کالیفرنیا برپا می‌شود، آثار این هنرمند تا ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) میزبان علاقمندان به هنر ایرانی است.

حسام ابریشمی در سال ۱۳۳۰ در شهر شیراز متولد شد و دلباختگی‌اش به هنر نقاشی به سال‌های نوجوانی‌اش باز می‌گردد که پرداختن به نقاشی را به همه کار‌ها ترجیح داد.

از سال ۱۹۹۸ تاکنون حسام ابریشمی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی در شهر نیویورک در مقام یکی از موفق‌ترین هنرمندان شرکت کننده در این اتفاق معتبر جهانی بوده‌است.

حسام در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۵ در هفتاد و دو نمایشگاه انفرادی و گروهی و جشنواره هنری شرکت کرد و بیست و یک جایزه دریافت کرده است. او مجسمه‌سازی را نیز از ایتالیا آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷  به طور جدی به خلق پیکره‌های برنزی پرداخت.

گزینه‌هایی از آثار نقاشی او در قالب سه مجموعهٔ مجزا، توسط کالکتورز ادیشنز در آمریکا چاپ و انتشار یافته است. همچنین عناوین متعددی از کتاب‌های مرجع دانشگاه‌های آمریکا در زمینهٔ جامعه‌شناسی و روان‌شناسی، از طراحی‌ها و نقاشی‌های حسام ابریشمی به عنوان طرح روی جلد بهره برده‌اند و بسیاری از صفحه‌های این کتاب‌ها نیز با نقش‌های او تکمیل شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.