نمایش “روز عجیب” صبح ها ویژه مهدها و مراکز اجرا می شود

در آخرین روزهای تعطیلات تابستان و با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید ، نمایش روز عجیب به کارگردانی پرستو گلستانی هر صبح ویژه مهد ها، مدارس و مراکز اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این نمایش پرهیجان که با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شده ، از هفته جاری اجراهای صبح خود را که به مهدها ، مدارس و مراکز اختصاص دارد آغاز کرده و شماره های ۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۹۹۳۷۷۹۶۵ برای رزرو و ارتباط با مخاطبان فعال شده اند.
نمایش “روز عجیب” که کارگردانی آن را پرستو گلستانی برعهده دارد از نوشته های جعفر مهیاری است که در فضایی مملو از فانتزی های مهیج و شاد داستان پسری را به نمایش می گذارد که اغلب در خانه تنها می ماند و برای اینکه توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می دهد که ماجراهای مختلفی را در پی دارد و او را درگیر می کند. در یک روز عجیب وقتی همه وسائل را در کمد پنهان می کند ، همگی وسائل جان می گیرند و اتفاقاتی می افتد که پسرتبدیل به قورباغه شود اما…
این نمایش زنده عروسکی ساعت ۱۹ هر روز غیر از شنبه ها در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله اجرا می شود.
در نمایش “روز عجیب” هنرمندان حرفه ای تئاترو تئاتر کودک و نوجوان همچون سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می پردازند. اشعار این نمایش نیز سروده پرستو گلستانی است.
تارا حیدری و نیما بابازاده عروسک گردانان این نمایش هستند. طراحی صحنه و لباس این نمایش را رضا مهدی زاده و طراحی گریم را سارا اسکندری بر عهده دارند. آهنگسازی این نمایش را فرشید اعرابی و طراحی و ساخت عروسک را منیر مولوی زاده انجام داده اند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.