نماینده ساری: شأن احمدی‌نژاد بالاتر از آن است که در نشست سوال از رئیس جمهور به کسی توهین کند/طرح سوال سیاسی کاری نیست

یکی از بانیان اصلی سوال از رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سوال از رئیس جمهور به هیچ وجه سیاسی‌کاری نیست و صرفا کار اصلاحی به شمار می رود گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند نباید قواسالاری در کشور حاکم باشد و قوای سه گانه با هم همکاری داشته باشند، لذا هدف ما حرکت کردن در جهت منویات مقام معظم رهبری است.

محمد دامادی با اشاره به امضای ۱۰۲ نماینده برای طرح سوال از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید طبق قانون حتما در مجلس حضور پیدا کند چراکه هدف سوال کنندگان رسیدن به یک نقطه مثبت است.

وی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور در راستای تعامل مجلس و دولت و خدمت به مردم است، گفت: حضور رئیس جمهور در مجلس موجب می شود ضمن بحث و تبادل نظر با نمایندگان نتایج مثبتی حاصل شود که البته این موضوع به رفتار افراد حاضر در جلسه سوال از رئیس جمهور هم برمی گردد. طراحان سوال از رئیس جمهور به دنبال این هستند تا اگر ایشان مشکلی دارند حل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شأن احمدی‌نژاد بالاتر از آن است که در نشست سوال از رئیس جمهور به کسی توهین کند یا بد و بیراه بگوید، گفت: بنده بسیار این موضوع را بعید می دانم و اینکه برخی مطرح می کنند ممکن است رئیس جمهور واکنش بدی در زمان حضور در مجلس از خود نشان دهد، صحت ندارد. احمدی نژاد بسیار راحت و با آرامش و در راستای دموکراسی به مجلس خواهد آمد؛ چراکه براساس همان قانونی که ایشان رئیس جمهور شده مجلس نیز حق دارد سوال از وی را مطرح کند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.