نماینده شیروان: راه های روستایی این شهرستان نیازمند بازسازی و بهسازی است

‘عبدالرضا عزیزی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : راه اصلی ترین محور توسعه است که نقشی مهم در اشتغال و توسعه اقتصادی هر منطقه دارد.

وی بر لزوم جبران عقب ماندگی شهرستان شیروان در بخش راه روستایی تاکید کرد و افزود:‌ باید زیرساخت های لازم برای افزایش تولید و رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

نماینده شیروان با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این منطقه، بر لزوم ساماندهی راه های روستایی شیروان تاکید کرد و اظهار داشت: باید مسوولان با حضور در روستاها و مشاهده مشکلات مردم از نزدیک، برای رفع مسایل منطقه و پیگیری مشکلات روستاییان دستورهای لازم را صادر کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با بیان اینکه ساماندهی راه های روستایی شیروان اعتبارات بیشتری می طلبد، گفت: بازدید و پیگیری مسوولان در تخصیص اعتبارات موثر خواهد بود که انتظار می رود با نگاه ویژه مشکلات بخش راه روستایی این شهرستان برطرف شود.

عزیزی افزود: نبود زیرساخت های توسعه در نواحی روستایی مانند آب، برق و راه، می تواند منجر به مهاجرت جوانان روستایی به شهرها شود.

وی در ادامه ایجاد تصفیه خانه آب شرب، تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی، بیمارستان جدید و محور ارتباطی شیروان – اسفراین را ازمهم ترین طرح های این شهرستان خواند و افزود: باید اقدامات لازم برای تکمیل هرچه سریعتر این طرح های نیمه تمام صورت گیرد.

نماینده مردم شیروان با اشاره به مشکلات درمانی این شهرستان، بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان نوبنیاد این شهرستان برای تامین نیاز مردم در این بخش تاکید کرد. ک/۳

ق/۶۲۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۸۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.