نماینده لبنانی: تعرض آمریکا به هواپیمای ایرانی قلدربازی و تروریسم است

نماینده پارلمان لبنان ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی از جامعه بین المللی خواست که این اقدام را محکوم کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از شبکه المنار، ابراهیم الموسوی، نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان در واکنش به تعرض آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی در صفحه توییتر خود نوشت: تعرض جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای ایرانی قلدربازی و تروریسم است و نزدیک بود یک فاجعه انسانی وحشتناک به بار بیاورد. 

وی نوشت: جامعه بین المللی و تمام طرف های ذیربط از جمله دولت ها و نهادهای بین المللی باید موضعی اتخاذ کنند که این تجاوز را محکوم، واشنگتن را مجازات و کرامت و حقوق انسان را حفظ کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، پیش از این وزیر خارجه و وزیر بهداشت لبنان نیز اقدام آمریکا در تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی را محکوم کرده بودند. 

شامگاه پنجشنبه پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد بیروت به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز دو جنگنده بر فراز آسمان سوریه مجبور به کاهش سریع ارتفاع شد که در این بین برخی مسافران این پرواز آسیب دیدند.

مسئولان آمریکایی تایید کردند که جنگنده‌ای که در مسیر پرواز هواپیمای ماهان از تهران به لبنان ایجاد مزاحمت کرده بود، آمریکایی بوده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.