نمایندگان به سراغ عملکرد رویانیان رفتند

با تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور

نمایندگان مجلس با تهیه طرح تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، تصمیم دارند از عملکرد سردار رویانیان در این ستاد تحقیق و تفحص کنند. چند وقت پیش مایلی کهن هم در رابطه با وی گفته است: مطمئن باشید اگر در سوخت هم تابلوی نتایجی بود آن‌ها هزار بر صفر باخته بودند.

به گزارش بولتن نیوز، جمعی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور را تهیه کرده و قبل از تعطیلات مجلس آنرا در دستور کار مجلس قرار دادند. این طرح به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد و این کمیسیون روز یکشنبه رسیدگی به آن را در دستور کار خود دارد.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور زیر نظر سردار رویانیان است که نمایندگان با تهیه این طرح، به تحقیق و تفحص از عملکرد وی خواهند پرداخت.

در صورت تصویب این طرح، گزارش کمیسیون در صحن مجلس مطرح خواهد شد و نمایندگان در صحن مجلس نیز باید آنرا تصویب کنند. با تصویب این طرح در صحن مجلس، ارزیابی عملکرد رویانیان در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به نمایندگان محول می شود.

محمد مایلی کهن با اشاره به نتایج ضعیف پرسپولیس در ۶ هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گفت: از بس که درباره مشکلات پرسپولیس گفته‌ام گلویم پاره شده است. واقعیت امر این است که مشکل ورزش ایران این است که تخصص جایی در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها ندارد.

من نوعی که پوست و استخوان و گوشتم از ورزش است باید خانه‌نشین باشم و دیگران دراین فوتبال حضور داشته باشند و آقایانی بیایند که در ستاد سوخت هم تخصصی ندارند اما چون فوتبال تابلو دارد و در پایان مشخص می‌شود که چند چند باخته‌ای نمی‌توانند فرار کنند.

مطمئن باشید اگر در سوخت هم تابلوی نتایجی بود آن‌ها هزار بر صفر باخته بودند. یکی از اصولی‌ترین کارهای ستاد سوخت این است که باید مصرف در کشور را پایین بیاورد و یکی از راه‌های ساده‌اش سهمیه‌بندی بود اما اگر می‌خواهیم درست عمل کنیم باید با بهینه‌سازی موتور خودروها مصرف را پایین بیاوریم.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.