نمایندگان دلواپس حضور ظریف را مصلحت ندانستند/ کریمی قدوسی: سؤال از وزیر خارجه به تعویق افتاد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۹/آذر/ – ۱۱:۱۸ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

خبرگزاری : نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظریف اصرار داشتنند که امروز در مجلس حاضر شوند، ولی طی صحبتی که دیشب با وی داشتم قرار شد رسیدگی به سؤال به هفته‌های آینده موکول شود.

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، در مورد رسیدگی به طرح سؤال نمایندگان از وزیر امور خارجه توضیح داد: از قبل قرار بود آقای ظریف در تاریخ هجدهم این ماه در مجلس حاضر شوند، ولی خود آقای ظریف اصرار داشتند که امروز سؤال مطرح شود.

کریمی قدوسی افزود: با این حال برخی نمایندگان، مخالف طرح سؤال در صحن علنی امروز بودند و حضور آقای ظریف را به مصلحت نمی‌دانستند. از این رو دیشب طی صحبتی که با ایشان داشتم، توافق کردیم که در هفته‌های آینده برای پاسخگویی به نمایندگان به مجلس بیایند.

وی ادامه داد: آقای ظریف درخواست داشتند طرح سؤال در تاریخ هجدهم که از قبل تعیین شده بود انجام نشود. زیرا با اجلاس ضد خشونت در تهران همزمان است.

قدوسی تأکید کرد: البته هیئت رئیسه هم نظر مساعدی نسبت به طرح سؤال در صحن علنی امروز نداشت، چون امروز بررسی طرح دائمی شدن برخی از احکام بودجه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پیش از این هم دو بار فرصت رسیدگی به سؤال مطرح شد که یک بار آن همزمان با مذاکرات مسقط بود.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در مورد سؤال نمایندگان از وزیر امور خارجه گفت: هفت سؤال اصلی به امضای ۱۰۰ نماینده مجلس رسیده است که محوریت آن در مورد سیر مذاکرات از ژنو تا وین است.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.