نمایندگی های فروش متخلف سایپا لغو امتیاز می شوند

این مطلب در تاریخ شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

با تشکیل تیم های ویژه بازرسی/

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام تشکیل تیم های ویژه بازرسی جهت تشدید نظارت بر نمایندگی های این گروه و برخورد با نمایندگی های متخلف گفت: با عاملان هرگونه تخلف در عرضه ، گرانفروشی و عدم پاسخگویی به مشتریان به طور جدی برخورد خواهد شد .

مهندس صمدی مله افزود : تیم های بازرسی جهت نظارت و اثر بخشی بیشتر بازرسی ها تشکیل و برنامه ریزی در جهت برخورد قانونی با نمایندگی های متخلف انجام شده است و با نمایندگیهایی که بدون توجه به شرایط کنونی سبب ایجاد نگرانی و اضطراب در بازار شوند، به شدت برخورد و امتیاز نمایندگی آنها ابطال خواهد شد.
وی گفت : تا کنون ۳ نمایندگی فروش سایپا به سبب تخلف لغو امتیاز شده اند و در این جهت ضمن تشدید بازرسی ها با نمایندگی هایی که تخلف آنها محرز گردد به شدت برخورد خواهد شد .
مدیر عامل پارس خودرو ضمن مناسب ارزیابی نمودن توزیع خودرو های ثبت نامی در سطح نمایندگی ها تصریح نمود : توقع ما از نمایندگی ها این است تا درشرایط کنونی نسبت به عرضه خودرو با قیمت های مصوب اقدام نمایند و از بروز دلال بازی و ایجاد شبهه در سطح نمایندگی ها جلوگیری نمایند و در غیر این صورت چنانچه تخلف نمایندگی محرزگردد امتیاز آنها لغوخواهد گردید. 
وی در پایان یادآور شد: همهی آحاد مختلف مردم در هر شغل و پیشه ای باید با رعایت انصاف و قوانین موجود زمینه رفاه بیش از پیش هموطنان خود را فراهم نمایند و گروه خودروسازی سایپا نیز در این زمینه از هیچ سعی و تلاشی دریغ نخواهد نمود .


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.