نمایندگی چینی آئودی تروج قتل عام مردم ژاپن را می‌کند!

تنش‌ها و احساسات ضد ژاپنی در چین در حال افزایش است که در نتیجه اختلاف دو کشور بر یک گروه جزایر در شرق دریای چین است و هر روز اخبار تازه ای از ابعاد جدید این تنش ها به گوش میرسد.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:تنش‌ها و احساسات ضد ژاپنی در چین در حال افزایش است که در نتیجه اختلاف دو کشور بر یک گروه جزایر در شرق دریای چین است و هر روز اخبار تازه ای از ابعاد جدید این تنش‌ها به گوش میرسد.

به دنبال نشان دادن وفاداری خود به مردم چین،یک نمایندگی مستقل آئودی پرچمی‌را بر سردرخود افراشته است که بر روی آن این عبارت به چشم میخورد”ژاپنی‌ها همه باید کشته شوند و این به دلیل احترام به چینی‌های کشته شده و خوابیده در گورهای دسته جمعی است(اشاره به جنگ جهانی دوم) و ژاپنی‌ها باید اصلاح شوند”.

نیازی به گفتن نیست که خودروساز آلمانی به سرعت واکنش نشان داده و به سرعت بنر از درب نمایندگی حذف شد و هنگامی‌که عکس در اینترنت پخش شد خودروسازان ژاپنی تحت تاثیر این اقدام قرار گرفتند .

فولکس واگن در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرده است در این مورد میگوید:”ما به عنوان یک شرکت تجاری خود را از هر گونه مسائل سیاسی دور نگاه داشته ایم و ما صمیمانه نسبت به رفتار اتفاق افتاده پوزش میطلبیم و میدانیم که موجب خشم برای مردم زاپن شده است”.

گفتنی است که چندی پیش انجمن اتوموبیل‌های مسافرتی چین پیش بینی کرده بود که برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ فروش خودروهای المانی بر ژاپنی در این کشور پیشی خواهد گرفت.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.