نهمین دوئل امیر و پرویز/همه چیز مساوی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی برای نهمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش ممتاز؛این دو مربی استقلالی عصر سه شنبه در حالی در دیدار معوقه هفته دهم به دیدار هم می روند که در ۸ بازی قبلی هر کدام ۳ برد مقابل دیگری بدست آورده اند. اولین رویارویی این دو مربی در دور رفت لیگ ۸۳ بود که صباباتری مظلومی مقابل استقلال قلعه نویی به تساوی ۱-۱ رسید. دومین مصاف آنها در کرمان اتفاق افتاد که در دور رفت لیگ ۸۷ مس با مظلومی ۱- صفر استقلال و قلعه نویی را شکست داد. در بازی برگشت اما قلعه نویی با پیروزی ۲-۱ جبران شکست کرد.

یک سال بعد قلعه نویی با سپاهان مقابل مظلومی و مس ۳- صفر پیروز شد تا حکم اخراج مظلومی برای امضا به دفتر مدیریت باشگاه فرستاده شود. چهار دیدار بعدی آنها زمانی بود که مظلومی سرمربی استقلال بود. در فصل ۸۹ استقلال با پرویز مظلومی در بازی رفت ۴-۳ سپاهان قلعه نویی را برد و در بازی برگشت نیز تساوی ۱-۱ حاصل شد. در فصل ۹۰ مظلومی و تیمش در آزادی ۳-۲ به تراکتور سازی و قلعه نویی باختند، اما در بازی برگشت و در یک دیدار بحث برانگیز استقلال با دو پنالتی تراکتور را در تبریز شکست داد.
فصل قبل نیز پرویز مظلومی در میانه فصل سرمربی آلومینیوم هرمزگان شد اما این اتفاق زمانی روی داد که استقلال هر دو بازی خود را با این تیم پشت سر گذاشته بود.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.