نوازندگان و خوانندگان جوان به رقابت پرداختند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دومین روز هفتمین جشنواره موسیقی جوان

دومین روز از هفتمین جشنواره موسیقی جوان پربارتر از روز اول و با حضور تماشاچیان علاقه مند به موسیقی ایرانی در تالار رودکی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ دومین روز از هفتمین جشنواره موسیقی جوان پربارتر از روز اول و با حضور تماشاچیان علاقه مند به موسیقی ایرانی در تالار رودکی کار خود را آغاز کرد.

در دومین روز از هفتمین جشنواره موسیقی جوان یعنی شنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ تک‌نوازی کمانچه در دو رده سنی ب و ج آغاز شد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ به طول انجامید . پس از استراحت دو ساعته از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ گروه سنی ” الف” ، “ب ” و “ج” در رشته نوازندگی نی با حضور اساتید به رقابت پرداختند . این بخش از بخش هایی بود که بیش از سایر بخش های جشنواره موسیقی جوان دوره هفتم مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه دومین روز از هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان گروه سنی “الف” و “ب” با هم به رقابت پرداختند. این بخش را می توان از سخت ترین بخش های این جشنواره دانست. چرا که حضور استادان حاضر در سالن که در جایگاه داور حضور داشتند، خود سببی بود که هنرجویان به نقل از خودشان نتوانند به راحتی از پس اجرای خوب برآیند.

بر اساس این گزارش، جمعیت حاضر در سالن برای این مسابقه، بیش از جمعیت دیگر رشته ها بود. بعضی از اشخاص حاضر در سالن خود هنرجوی رشته آواز بودند که هنگام اجرای هنرجویان و اشتباهات مرتکب شده از سوی آنها، مورد شماتت قرارشان می دادند.

استرسی که هنگام اجرای آواز در صدا و چهره هنرجویان آواز وجود داشت، به راحتی قابل رویت بود. در انتهای مسابقه و پس از اینکه همه از سالن خارج آمدند خود به چنین چیزی اقرار کردند.

داوران جشنواره این دوره شهرام ناظری، حسین علیزاده، مجید کیانی، رامبد صدیف، داریوش طلایی، علی اکبر شکارچی و هومان اسعدی در این برنامه حضور داشتند .

هفتمین جشنواره موسیقی جوان از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در سالن رودکی آغاز به کار کرده است.
اختتامیه این جشنواره ۲۷ شهریورماه در تالار وحدت برگزار می گردد و دبیری این جشنواره را هومان اسعدی به عهده دارد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.