نواقص گشت‌های ارشاد را حل می‌کنیم

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: هر چند گشت‌های ارشاد برای برخی از مردم می تواند حالت بازدارنده و برای برخی لجاجت بیشتر را به همراه داشته باشد، اما نواقص گشت های ارشاد را با بازنگری و انعکاس اشکالات آن حل می‌کنیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری یک مراسم تودیع و معارفه در اصفهان در جمع خبرنگاران به گشت‌های ارشاد اشاره کرد و گفت: برداشت مردم از گشت ارشاد متفاوت است و برخی آن را لجاجت و برخی بازدارنده می‌دانند.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی کار، نیروهای ویژه ای را برای این منظور در نظر گرفتیم و سطح عملکرد را افزایش داده‌ایم تا در مورد بازنگری آن نیز نواقص را برطرف کنیم.

خودروهای نیروی انتظامی تغییر می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین از تغییر فرم خودروهای پلیس خبر داد و تصریح کرد: فرم خودروی پلیس در حال تغییر است اما از خودروی داخلی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: وقتی امکاناتش را در داخل کشور داریم، دلیلی برای واردات خودروی خارجی نداریم.

احمدی مقدم در مورد کاهش میزان جرم و اقدامات نیروی انتظامی گفت: ما مصائب و کاهش جرائم را بر حسب مقتضای هر محیط نگاه می‌کنیم اما در این راستا افزایش امکانات، فناوری و تکنولوژی نو را با توجه به نوع جرم در راستای خلاء های موجود نیروی انتظامی در دستور پلیس قرار داده‌ایم.

به تک تک گزارش‌های مردمی برای سالم سازی ناجا توجه می‌کنیم

وی ضمن ابراز رضایت از امنیت در کشور ادامه داد: ممکن است در برخی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها نیروی پلیس نتواند رضایت آحاد شهروندان را تأمین کند و برخورد نامناسب در اثر خستگی و کم‌تجربگی همراه باشد که ما قبول داریم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: ما به تک تک گزارش‌های مردمی در راستای سالم سازی محیط ناجا در سامانه مردمی رسیدگی می‌کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.