نوباوه ادعای جنجال برانگیز خود را تکذیب کرد

نماینده تهران در مجلس ضمن تکذیب اظهارات منتسب به وی در یک سایت خبری گفت: نگفتم که فرد پناهنده شده تصویر بردار صداو سیما نبوده است.ا ینجانب گفتم که فرد مذکور از تصویر برداران واحد مرکزی خبر نبوده است.

تابناک: نماینده تهران در مجلس ضمن تکذیب اظهارات منتسب به وی در یک سایت خبری گفت: نگفتم که فرد پناهنده شده تصویر بردار صداو سیما نبوده است.ا ینجانب گفتم که فرد مذکور از تصویر برداران واحد مرکزی خبر نبوده است.

بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس با اشاره به درج مصاحبه ایی از قول وی در یک سایت خبری مبنی بر اینکه تصویربردار پناهنده شده به آمریکا، کارمند سازمان صداوسیما نبوده گفت: اینجانب چنین حرفی نزدم و خبرنگاری که با من مصاحبه کرده بود، خبر را بد تنظیم کرد.

وی افزود: اینجانب گفتم که فرد مذکور از تصویر برداران واحد مرکزی خبر نبوده چرا که من بعد از بازگشت خبرنگاران همراه رئیس جمهور از سفر به نیویورک، از خبرنگار واحد مرکزی خبر سوال کردم که این فرد چه کسی بوده؟ که آنها در جواب به من گفتند این فرد تصویر بردار واحد مرکزی خبر نبود.

نماینده تهران با بیان اینکه ظاهرا این فرد تصویر بردار شبکه خبر بوده، افزود: من در مصاحبه گفتم که همراه رئیس جمهور گروههای مختلفی اعزام می شوند و این فرد ممکن است از خود نهاد ریاست جمهوری و یا جای دیگر بوده اما از همکاران سابق من در واحد مرکزی خبر نبود.

نوباوه تصریح کرد: متاسفانه مصاحبه من بد جوری منعکس شد و خبرنگار مصاحبه کننده از قول من نوشت که این فرد اصلا کارمند صداوسیما نبوده در حالی که من چنین حرفی نزدم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.