نوبخت خبر داد: دکتر روحانی دارائی‌های خود را اعلام می‌کند

فریدون، دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیست

ایران > دولت– ممتازنیوز:
سخنگوی دولت در واکنش به معرفی حسین فریدون به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور از سوی یکی از پایگاه اینترنتی‌‌های وابسته به دولت گفت: خیر، چنین چیزی درست نیست و اگر چنین موضوعی باشد خودمان رسما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌و‌گو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که یکی از پایگاه اینترنتی‌های وابسته به دولت، حسین فریدون (برادر رئیس‌جمهور) را دستیار ویژه رئیس‌جمهور معرفی کرده است و آیا فریدون هم‌اکنون با این سمت در جلسات هیئت دولت و سایر برنامه‌ها و دیدارهای رئیس‌جمهور حضور دارد، گفـت: خیر، درست نیست.

وی افزود: اگر چنین موضوعی باشد خودمان رسما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی دولت در خصوص این موضوع که چرا تاکنون رئیس‌جمهور بر اساس سنت همیشگی دارائی‌های خود را به رئیس قوه قضائیه اعلام نکرده است؟ اظهار داشت: قطعا این کار صورت خواهد گرفت اما این‌ها مسائل حاشیه‌ای است و چه خوب است که تمرکز خود را جهت کمک به دولت در جهت رفع مشکلات اساسی مردم کنیم.

نوبخت همچنین در خصوص احتمال حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران و اینکه این حضور به درخواست خود رئیس‌جمهور انجام می‌شود، تصریح کرد: چنین بحثی انجام شده است اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده، با توجه به حجم کار بسیار رئیس‌جمهور ایشان در تلاش می باشند تا هیچ جوابی را بی‌پاسخ نگذارند و بحث حضور وی در دانشگاه تهران را نیز در صورت قطعی شدن به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.