نوروز در چهار فصل پایتخت ماندگار می شود

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از انجام آخرین مراحل تکمیل بوستان نوروز با بیش از ۹۰ هزار متر مربع مساحت به عنوان بزرگترین بوستان پهنه غربی اراضی عباس آباد خبر داد.

  به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌اله ملاصالحی با اشاره به روند مطلوب فعالیت های عمرانی در اراضی عباس آباد از انجام آخرین مراحل تکمیل در بخش های سازه ها، دسترسی ها، مبلمان ، فضای سبز و دریاچه خبر دادو خاطر نشان کرد: در پهنه غربی ۶۵ هکتاری اراضی عباس آباد ، بوستان نوروز با بیش از ۹۰ هزار متر مربع مساحت، بزرگترین بوستان مجموعه را تشکیل می دهد که کارکرد تفریحی، فرهنگی و تفرجی برای آن در سطح فرامنطقه ای و بین المللی پیش بینی شده است.
به گفته ملاصالحی کارکردهای بین‌المللی و فرهنگی بوستان نوروز در حوزه کشورهای عضو اکو، تعریف شده که در همین راستا بخشی از این بوستان به نام « اکو» در نظر گرفته شده است که محلی برای معرفی آیین‌ها و سنت‌های کشورهای عضو اکو با محوریت آیین و سنت «نوروز» در تمام ایام سال خواهد بود.
وی جاذبه های این بوستان را برای شهروندان مطلوب توصیف کرد و افزود: دریاچه بزرگی به وسعت ۱۲هزارمترمربع در بوستان نوروز ساختاه شده که به عمق ۵/۱ متر شامل دو قسمت شمالی و جنوبی طراوت خاصی را در این بوستان و پهنه غربی اراضی ایجاد می کند.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد یادآور شد : بوستان نوروز در غرب اراضی عباس آباد و ضلع جنوب بزرگراه شهید همت قرار دارد که دسترسی‌های مناسبی از خیابان آفریقا و مجموعه پل‌های ابریشم برای آن ایجاد شده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.