نوری:ژوزه آدم‌خوبی بود اما‌شناخت نداشت

۲۷م آذر ،

محمد نوری در گفت‌وگو با فارس پس از مدت‌ها سکوت، در خصوص بازی مقابل ملوان اظهار داشت: بدون شک بازی بسیار سختی را روز چهارشنبه در پیش داریم. ملوان در نیم‌فصل اول جزو بهترین‌های لیگ برتر بود و حتی در انزلی نیز پرسپولیس را اذیت کرد اما در جام حذفی باید این تیم را در تهران متوقف کنیم.

وی افزود: در ملوان مربی و ۴ بازیکن بسیار بزرگ حضور دارند، بازیکنانی که سال ها قبل در پرسپولیس توپ زده‌اند و قطعاً مقابل ما انگیزه‌های زیادی دارند اما اینها دلیلی نمی‌شود تا حتی یک ذره هم به شکست فکر کنیم. امیدوارم که برنده بازی باشیم و قطعاً در این بین هواداران باید پشت ما باشند تا به هدفمان برسیم.

وی دربارهٔ مصاحبه نکردنش در چند وقت قبل نیز گفت: هیچ دلیل خاصی نداشت که سکوت کرده بودم فقط خواستم به جای مصاحبه بیشتر تمرکز را برای کمک به پرسپولیس مشغول کنم. از این به بعد هم کمتر مصاحبه می‌کنم تا سرم به کارم باشد و با آرامش فوتبال خود را دنبال کنم. ما باید قبول کنیم در نیم‌فصل اول اصلاً خوب نبودیم و باید با یک استراتژی خوب و با برنامه به نیم‌فصل دوم فکر کنیم.

وی دربارهٔ تغییرات در کادر فنی نیز گفت: بالاخره با تصمیم مسئولان باشگاه کادر فنی عوض شده و جای خود را به مربی‌های ایرانی داده است. مانوئل به نظر من آدم خوبی بود ولی متأسفانه از فوتبال ایران شناخت کافی نداشت. به همین دلیل در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی مربی جوان و حتی همبازی من بوده و در پاره‌ای اوقات مربی من بود. او می‌تواند در پرسپولیس موفق شود و فقط نیاز به زمان دارد. بالاخره با یک یا دو هفته فرصت به گل‌محمدی به نتیجه‌ای نمی‌رسیم. با توجه به اینکه وی باید تفکرات خود را پیاده کند باید به او وقت داد سپس دربارهٔ‌اش قضاوت کرد.

نوری در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی‌های غرب آسیا نیز گفت: تیم ملی در غرب‌ آسیا عملکرد بدی نداشت. برخی از بازیکنان برای اولین‌بار بود که برای تیم ملی بازی می‌کردند. به نظرم این پشتوانه می‌تواند به تیم ملی کمک کند، حتی مستحق شکست بحرین بودیم اما نشد.

نوری ادامه داد:بارها در مسابقات غرب آسیا قهرمان شدیم اما چه فایده‌ای برای ما داشته است به جز اولین بازی در برابر عربستان در بقیه بازی‌ها بد نبودیم. متأسفانه توپ‌های ما به گل تبدیل نشد، فوتبال همین است و به نظرم کار کادر فنی که دست یکسری جوان را گرفت تا در دو سال آینده پشتوانه تیم ملی را مستحکم کند خوب بود.

نوری در مورد انتقادها از کی‌روش نیز گفت: او نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کی‌روش مربی بزرگی است و به تیم ملی ایران علاقه دارد. اگر ما با اشتباه آن داور عرب در بازی مقابل ازبکستان سه امتیاز را از دست نمی‌دادیم الآن فشارها زیاد نبود اما انشالله با همین نفرات و سرمربی می‌توانیم با یک همت ملی راهی جام جهانی شویم. کار سخت است اما ما ایرانی هستیم و عاشق کارهای سخت. در سه بازی آینده به نظرم باید بیشتر به یکدیگر کمک کنیم و از فشارها بکاهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد انتقادهای رویانیان از بازیکنان قرمزپوش نیز گفت: باور کنید بازیکنان ما همه تلاش خود را کرده‌اند و به هیچ عنوان کم‌کاری نکرده‌اند. فوتبال برد و باخت دارد اما متأسفانه در نیم‌فصل اول به نتیجه خوب نرسیدیم. در اول فصل کمی دچار مشکلاتی شدیم اما در انتهای نیم‌فصل اول یعنی قبل از بازی با تراکتورسازی شرایط خوب بود. در بازی مقابل تراکتورسازی همه چیز خراب شد. به دلیل عدم هماهنگی متأسفانه در نیم‌فصل اول ۵ بازی اول را راحت از دست دادیم اما با اطمینان می گویم که هیچ کم‌کاری در بین نبوده و اصلاً نخواهد بود و بازیکنان با تمام قدرت برای پرسپولیس بازی می کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.