نور علما و بزرگان خاموش نشدنی است

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

خبرگزاری پانا:آیت‌الله علوی‌گرگانی تاکید کرد: نام علما و بزرگانی چون آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی‌(ره) در تاریخ زنده و نور آنان خاموش نشدنی است.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، دیروز در دیدار اعضای کنگره «فقیه آگاه» اظهار داشتند: بسیاری از سخنان و کتاب‌های علمای سلف در حال حاضر مورد استفاده حوزویان است.

وی افزود: خداوند دوست دارد بندگان صالح همواره با برنامه‌ریزی‌های خاص و در موقعیت‌های ویژه شناخته شوند.

معظم‌له ادامه داد: خواست خداوند در شهرت بندگان  صالحش بسیار تاثیرگذار است؛ به طوری که رحمت خدای متعال به کسانی نازل  می‌شود که نام صالحان را بیان می‌کنند.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: هرکسی که ایمان  به خدا و ترس از عذاب الهی  را در دل داشته باشد، هرگز نامش نمی‌میرد.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم حضرت آیت‌الله‌ گلپایگانی‌(ره) گفت:  این  شخصیت بزرگ خدمات فراوانی را به حوزه‌های علمیه و جهان تشیع ارائه کردند.

معظم‌له با بیان این‌که گذر تاریخ، نام بزرگان حوزه را زنده‌تر می‌کند افزود: هرکسی که کارش برای خدا باشد، نامش همواره در تاریخ زنده می‌ماند.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنگره «فقیه آگاه» اظهارداشت: انگیزه احیای نام بزرگانی چون حضرت آیت‌الله گلپایگانی‌(ره) انگیزه‌ای الهی است و نزد خدای  متعال اجر کثیر دارد.

وی تاکید کرد: هرکاری که برای احیای نام بزرگان انجام می‌گیرد باید به نحو احسن به آن  پرداخته شود تا این  نور های الهی خاموش نشوند و الگویی برای آیندگان باقی بمانند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.