نوشاد در المپیک می درخشد

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان در المپیک ۲۰۱۲ لندن بهترین بازیها را از خود به نمایش می گذارد و به طور حتم می درخشد.

آروین رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: از وقتی عضو تیم ملی تنیس روی میز شدم نوشاد عالمیان را از نزدیک شناختم ۵ سال است که در بازی های آسیایی زیادی همراه او به پیکارها اعزام شدیم او علاوه بر اینکه بازیکن شایسته ای است از نظر اخلاقی بسیار خوب است نوشاد با وجود تمام افتخاراتش هیچ وقت دچار غرور نشده است.
وی تصریح کرد: امیدوارم در المپیک ۲۰۱۲ لندن نوشاد عالمیان آنگونه که شایستگی آن را وارد عمل کند زیرا صلاحیت آن را دارد که با یک قرعه خوب تا مراحل مختلفی بالا برود.
بازیکن تیم ملی تنیس روی میز که به تازگی از همه مسابقات قهرمانی آسیا در چین بازگشته است به این رقابت ها اشاره کرد: خوشبختانه در این رقابت ها همراه تیم جوانان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم دو تیم با رنکینگ زیر ۱۰۰ را مغلوب کنیم و به ششمی آسیا برسیم.
آورین رویین تن از انجام تمرینات خود در شیراز خبر داد و گفت:‌ امسال برای اولین بار مسابقات جام رمضان فارسی برگزار می شود مسابقاتی که در روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد آغاز می شود همچنین خود را برای مسابقات بزرگسالان تنیس روی میز که قرار است پنجم شهریور برگزار شود آماده می کنم.
رویین تن درباره مسابقات جهانی پیش روی تنیس روی میز نیز صحبت کرد:‌ امیدوارم تیم ایران در این رقابت ها شرکت کند و فکر می کنم راکت به دستان ایران توانایی آن را دارند که ازجایگاه این ورزش در این پیکارها دفاع کنند.
وی در پایان گفت: خبری از برگزاری اردوهای تیم ملی ندارم ولی هر وقت اعلام کنند برای خدمت به آنها در تهران حاضر می شوم ضمن اینکه باز هم برای نوشاد عالمیان و ندا شهسواری نمایندگان تنیس روی میز ایران در ا لمپیک ۲۰۱۲ لندن آرزوی موفقیت می کنم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.