«نون و پنیر و گردو» ماحصل نشست هیات اجرایی کمیته المپیک!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – بعد از حرف های خسروی وفا علیه علی آبادی این دو صبح سه شنبه رودرروی هم ننشستند و نشست اجرایی کمیته ملی المپیک در دو گروه ۳ نفره و چهار نفره مجزا برگزار شد!

مهری رنجبر: بعداز نشست مطبوعاتی مهدی قدمی در هفته قبل، محمود خسروی وفا نایب رئیس دوم کمیته ملی المپیک دوباره یکشنبه جلسه گذاشت. جلسه گذاشت و از اساسنامه کمیته ملی المپیک آغاز کرد .اما همه بحث اصلاح اساسنامه و اجلاس کپنهاک نبود.او دربارهٔ فروش ساختمان دوم کمیته ،آن هم دومیلیارد زیر قیمت و ساختمان مشهد با دوسوم زیر قیمت هم گفت.وقتی در حرفهایش پای محمد علی آبادی به وسط ماجرا کشیده شد،رئیس کمیته ملی المپیک که بسیار از حرفهای خسروی وفا دلخور شده علاوه بر تبرئه خودش دربارهٔ نقش در فروش ساختمان گاندی،مدعی شکایت به مراجع قضایی هم شد.
به گزارش ممتازنیوز ؛ بسیار ها فکر می کردند با آتشی که به پا شده،درجلسه صبح امروز هیات اجرایی حسابی گرد و خاک به پا می گردد.اما نشد.جلسه مثل همیشه ساعت هشت صبح تمام شد.مهدی قدمی نایب رئیس کمیته ،محمود خسروی وفا نایب رئیس دوم با بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ،جلسه خصوصی داشتند.در همان اتاق جلسه هیات اجرایی.اما دو تا اتاق آن طرف ترمحمود مشحون،علی کفاشیان و شاهرخ شهنازی پیش محمد علی علی آبادی بودند.جلسه سه نفره زودتر تمام شد وخسروی وفا با چهره ای گرفته رفت.او همان طور که در نشست خبری یکشنبه اش گفته بود :«از این به بعد حرفی نمی زنم.»
روزه سکوت گرفته بود و هیچ جوابی به سئوالات خبرنگاران نداد.تنها به گفتن من که گفته بودم حرفی نمی زنم اکتفا کرد و رفت.علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از اتاق علی آبادی خارج آمد و با همان لبخند همیشگی جوابگوی خبرنگاران شد. او دربارهٔ کنجکاوی خبرنگاران از جلسه هیات اجرایی گفت:« چیز خاصی نبود.صبحانه نان و پنیر و گردو خوردیم.( با خنده )بعد هم گزارشی از عملکرد فرهنگی در نانجینگ و تعداد تیم ها برای بازیهای کشورهای اسلامی مطرح شد. همین.» چند دقیقه بعداز رفتن کفاشیان،شاهرخ شهنازی و محمود مشحون از اتاق علی آبادی خارج زدند.با اینکه به قول رئیس فدراسیون فوتبال خبری در جلسه نبود اما چهره ها عبوس بود و گرفته.
انگار حرف های خسروی وفا بد جوری خلق همه را تنگ کرده است. وقتی خبرنگاران از مشحون و شهنازی پرسیدند چه خبر بود. مشحون با گفتن :«من جلسه دارم و باید بروم.»شانه خالی کرد. شهنازی هم درجواب سئوال خبرنگاری دربارهٔ نقش او در فروش ساختمان کمیته توی آسانسور ترجیح داد بگوید :«بعدا جواب می دهم .»
مهدی قدمی آخرین عضو هیات اجرایی بود که خبرنگاران هنگام رفتن ،او را دوره کردند تا بلکه جواب سئوالاتشان را از او بپرسند.او یک جورایی حرفهای کفاشیان را تایید کرد:«دستور جلسه امروز تنها دربارهٔ گزارش بازیهای نانجینگ بود،هماهنگی برای بازیهای کشورهای اسلامی و برنامه کمیته فرهنگی برای اندونزی. چرا که برای ایران به عنوان کشور اسلامی بازیهای کشورهای اسلامی،بازیهای ویژه ای است.البته با کلیات برنامه فرهنگی هم موافقت شد.»هر چند او حرفهایی دربارهٔ ادعای خسروی وفا داشت اما ترجیح داد هیچ کلمه ای از انها بیان نشود تا بعداز جلسه شنبه.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.