نویسنده مقاله موهن و ضد اخلاقی “من خیانت می‌کنم” کیست؟ + عکس

شکست جریان فتنه، حضور عناصر فراری فتنه در غرب با سمپاشی‌ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران،ارتباط نزدیک جریان فتنه در داخل و خارج از کشور با تشکیلات صهیونیستی و نفوذ به بدنه ضد انقلاب موجب شده بار دیگر با به کارگیری عناصر خود در برخی از NGO های تشکیلات خود ماهیت ضد اخلاقی جدیدی را نشان دهد.بطوریکه این بار، مرضیه آرمین، یکی از این عناصر با نوشتن مقاله‌ای موهن در فضای مجازی به ترویج خیانت و هرزگی پرداخته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛در پی سقوط جریان ورشکسته فتنه به ورطه مستهجن‌ترین تبلیغات سیاسی و فرهنگی، مرضیه آرمین همان شخصیت فعال در جریان فتنه سال ۸۸ که اکنون با تشکیلات صهیونیستی بهائیت همکاری کرده و سخنگوی باند بهائیان در یکی از NGOهای وابسته به تشکیلات است در جدیدترین مقاله خود در سطح فضای مجازی با اشکار کردن ماهیت ضد اخلاقی و ضد دینی خود در مقاله‌ای تحت عنوان “من خیانت می‌کنم” ضمن طرح ماهیت خود به عنوان فردی بدکاره، با ترویج خیانت و هرزگی، آشکارا از خیانت‌‌های خود می‌گوید.

*خانم خیانتکار و ارتباط او با تشکیلات صهیونیستی بهائیت

مرضیه آرمین که در حال حاضر در فرانسه زندگی می‌کند، پس از ارتباط گیری با فردی به نام نوید خانجانی (نوه جمال الدین خانجانی از سران اصلی فرقه بهائیت) وارد تشکیلات صهیونیستی بهائیت شده و به سمت سخنگوی یکی از NGO های بهایی فرانسه مشغول به کار می‌شود. وی با فعالیت در سازمان ضد اخلاقی و ضد دینی بهائیت ماهیت اصلی خود و سازمان متبوعش را با نوشتن مقاله موهن بیش از پیش آشکار و نمایان ساخته است.

*آیا خانم هرزه بهایی شده است؟

شایعاتی در مورد اینکه این فرد در طول فعالیت خود در سازمان صهیونیستی بهائیت به این فرقه ضاله گرویده است وجود دارد که با بهائی شدن وی یا نشدن وی ماهیت موضوع تفاوتی نکرده، چرا که او با فعالیت در تشکیلات بهائیان به تحرکات ضد دینی و ضد انسانی همچنان ادامه می‌دهد.  

*باند بهائیان به دنبال چیست؟

سازمان انگلیسی ساخته بهائیت با استخدام افرادی چون مرضیه آرمین و دادن خط فکری کاملا ضد اخلاقی و وقیحانه به این افراد در سیاستی کاملا ضد دینی و ضد شیعی در حال حمله به مقدسات و ارزش‌های اخلاقی است. گسترش فعالیت بهائیت در ساختارهای اپوزیسیون در دو سال اخیر و حمایت های مالی و پشتیبانی این تشکیلات صهیونیستی موجب شده تا امکان یارگیری از درون فعالان فتنه برای بهائیت فراهم شود.

*آیا بین سخنگوی بهائیان و یک عنصر فتنه رابطه‌ای وجود دارد؟

در حال حاضر شایعاتی جدی در خصوص ارتباط نسبی سخنگوی یکی از انجمن‌های بهائیان در فرانسه با یکی از عناصر اصلی فتنه وجود دارد که تحقیقات باشگاه خبرنگاران در این زمینه ادامه دارد و در آینده نتیجه تحقیقات و ارتباط بین این دو نفر افشا خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.