“نیسان تیانا” در صدر جدول کیفی/ پراید و ام‌وی‌ام ۱۱۰ بی‌کیفیت‌ترین خودرو‌ها

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

جدیدترین رده‌بندی “خودروهای داخلی” از نظر کیفیت؛

بر اساس آخرین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی در آبان ماه امسال، “نیسان تیانا” همچنان در صدر با کیفیت‌ترین سواری تولیدی و پراید و MVM 110 در انتهای جدول قرار دارد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده‌بندی کیفی خودروهای سواری را منتشر کرد که بر طبق آن ۱۵ خودروی سواری از لحاظ سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، ترمز، نفوذ آب، سیستم موتور انتقال قدرت، صداهای غیر‌عادی، رنگ، بدنه، تزئینات داخلی و خارجی و تجهیزات الکتریکی مورد ارزیابی قرار گرفتند که نیسان تیانا با کسب ۳ نمره منفی در معیار رنگ در صدر این جدول کیفی قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، “پارس تندر” که در معیارهای تزئینات داخلی و خارجی، رنگ و از آن مهم‌تر در معیار بدنه نمره منفی کسب کرده، در جایگاه دوم و در رده سوم جدول تندر پارس خودرو قرار دارد که در همین معیارها نمره منفی کسب کرده است.

این گزارش حاکیست، لیفان X60 که در بین خودروهای چینی بهترین کیفیت را از آن خود کرد، بیشترین نمره منفی را در زمینه رنگ و بدنه کسب و در جایگاه چهارم جدول و جایگاه پنجم از آن لیفان ۶۲۰ که بیشترین نمره منفی را در زمینه رنگ و از آن مهم‌تر در سیستم تعلیق از آن خود کرد.

MVM 530 ششمین عضو جدول کیفی است که بیشترین نمره منفی را در معیار تزئینات داخلی و خارجی کسب کرد.

بر پایه این گزارش، جایگاه هفتم در اختیار پژو ۴۰۵ تولید پایگاه اینترنتی خراسان قرار گرفت که تنها در معیار ترمز نمره منفی نگرفت. رتبه هشتم جدول نیز از آن سمند شد که بیشترین نمره منفی را در معیار تزئینات داخلی و خارجی کسب کرد.

رتبه نهم جدول کیفی از آن پژو ۴۰۵ تولید تهران است که بیشترین نمره منفی در زمینه تزئینات داخلی و خارجی را در بین ۱۵ خودروی تحت ارزیابی کسب کرد.

پژو پارس تولید خراسان در جایگاه دهم جدول قرار دارد که در تمام معیارها به جزء معیار ترمز و نفوذ آب نمره منفی گرفت.

“تیبا” در رتبه بعدی یعنی یازدهم جای گرفت که در تمام معیارها به خصوص معیار تزئینات داخلی و خارجی نمره منفی کسب کرد. و ام وی ام X33 عضو دوازدهم این جدول شد که بیشترین نمره منفی را در سیستم موتور بدست آورد.

شایان ذکر است، پراید ۱۳۱ سایپا در جایگاه سیزدهم و پراید ۱۳۱ پارس خودرو در جایگاه چهاردهم جدول کیفی قرار دارند که در تمام معیارها نمره منفی کسب کردند که البته پراید پارس خودرو کم کیفیت‌ترین بدنه را در بین ۱۵ خودروی ارزیابی شده داراست.

گفتنی است، آخرین رتبه این جدول نیز کماکان به ام وی ام ۱۱۰ رسید.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.