نکات طلایی درباره نرم کننده های موها

نرم کننده های مو یک همکار اصلی برای شامپوهای شما هستند، بخصوص موهای خشک و رنگ شده بیشتر نیاز به استفاده از این محصول دارند. در این نوشتنکاتی را در مورد نرم کننده های مو به شما ارائه می دهد.

– نرم کننده های مو در ماه های سرد زمستان که موها بیشتر تمایل به خشک شدن دارند باید مرتب استفاده شوند بخصوص یک ماسک نرم کننده مو مورد نیاز فصل زمستان است.

– نرم کننده های مو را همیشه قبل از شامپو زدن و در مرحله اول شستشو استفاده کنید. برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند نرم کننده ها باید در مرحله آخر شستشو استفاده شوند ،  استفاده از نرم کننده ها درابتدای شستشو که موها چرب هستند، باعث صاف شدن موها می شود.

– توجه داشته باشید که نرم کننده موی شخص دیگری را استفاده نکنید، زیرا ممکن است روی موهای شما به خوبی نتیجه ندهد. این امر به این دلیل است که چربی و ضخامت موهای افراد باهم متفاوت است.

– توجه کنید نرم کننده های گران قیمتی که باعث درخشش موهای شما می شوند دارای مواد شیمیایی هستند که  آسیبی جدی به موهای شما می رسانند. بنابراین سعی کنید از مصرف اینگونه نرم کننده ها اجتناب کنید.

–  سعی کنید نرم کننده ها را به ریشه موهای خود نمالید و بیشتر به ساقه های موهای تان بمالید زیرا باعث سستی و ریزش موها می شوند.

– حتما نرم کننده ها را به اندازه مدت زمانی که روی آنها نوشته شده روی موهای تان نگه دارید تا به نتیجه خوبی برسید.

– اگر موهای تان ضخیم است با دمای آب کمتری موهای تان را آبکشی کنید تا نرم کننده بیشتری روی موهای تان بماند و اگر موهای تان نازک است از دمای آب بیشتری استفاده کنید.

– موهای رنگ شده حتما باید از نرم کننده های قوی  استفاده کنند زیرا موهای رنگ شده آسیب بیشتری دیده اند.

– هر چند ماه یکبار نرم کننده موی خود را تغییر دهید تا تاثیر دیگر نرم کننده ها را نیز تجربه کنید.

 

نوشته نکات طلایی درباره نرم کننده های مو اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.