نکونام: از دل و جان مبارزه می‌کنیم

۱۳خردادماه،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از ملی‌پوشان در نشست مشترک با وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان سخن گفت.

کاپیتان تیم ملی صحبت‌های خود را با تشکر از وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه ایشان آغاز کرد و گفت: روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرده‌ایم و پس از اتمام لیگ برتر برای حضور در دیدار دوستانه با عمان مهیا شدیم و پس از آن به دبی رفتیم و در حال حاضر هم به قطر آمده‌ایم و تمام این مشکلات را با آرزوی انجام یک دیدار خوب و زیبا مقابل قطر و دو دیدار باقیمانده تحمل کرده‌ایم و همه ما خود را سرباز تیم ملی و کشورمان می‌دانیم.

نکونام در ادامه افزود: به همه قول می‌دهیم با دل و جان در این دیدار مبارزه کنیم چرا که ۱۴ خرداد یکی از روزهای مهم فوتبال ایران است و همه ما برای آماده شدن برای این مسابقه تلاش‌های بسیاری کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: از اینکه به اینجا آمده‌اید تا در کنار ملی‌پوشان باشید از شما تشکر می‌کنیم و همه ما حساسیت‌های این دیدار را درک کرده‌ایم و خود را آماده یک مسابقه سخت و مهم برابر تیم ملی قطر کرده و می‌خواهیم با بازی خوبمان دل مردم ایران را شاد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.