نکونام با خیالی راحت به استقلال آمد

نکونام با خیالی راحت به استقلال آمد

جواد نکونام ، هافبک سابق اوساسونا به تهران بازگشت تا با استقلال قرارداد امضاء کند، وی دیروزچکی را از مسئولان تیم دریافت کرد تا با خیالی آسوده برای عقد قرارداد نهایی آماده شود.

در حالیکه عنوان می شود نکونام با شرایط مالی خوبی در اوساسونا روبروست وی با چنین اوضاعی روبرو نبود و دستمزد وی بسیار کمتر از شرایطی بود که در استقلال با آن روبرو شده است.این بازیکن در حالی با آبی ها به توافق رسیده است که چک نقدی مسئولان را دریافت کرده است تا با شرایط ایده آل و آرامش کامل برای عقد قرارداد آماده شود و اقدام کند.

قرار است عقد قرارداد پس از بازگشت علی فتح الله زاده از کشور مالزی انجام شود و تا آن زمان مسئولان به نکونام استراحت دادند.البته وی می تواند در تمرینات این تیم شرکت کند زیرا عنوان شده است وی قرارداد داخلی امضاء کرده است و بازیکن استقلال محسوب می شود حتی اعلام شده است که وی قصد دارد در تمرینات حاضر شود تا از آمادگی دور نشود.

شایان ذکر است، نکونام چکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است تا خیالش بدلیل حضور در تیم استقلال راحت باشد.این بازیکن قرار است از استقلال مبلغی در حدود دو میلیارد دریافت کند که مسئولان فدراسیون نیز با آن موافق هستند و آنرا غیرقانونی نمی دانند و اعلام کردند بدلیل بازگشت نکونام به لیگ ایران در آستانه بازی های جام جهانی شرایط برای لیگ ایران ایده آل پیش می رود زیرا داشته های ملی در لیگ ایران حضور دارند و به کیفیت لیگ ایران یاری می رسانند.

tags

,استقلال, استقلال و نکونام, باشگاه استقلال, جذب نکونام توسط استقلال, جوادنکونام, خبر باشگاه استقلال, خبر ورزشی, دانلودعکس جواد نکونام, درباره جواد نکونام, دستمزد جواد نکونام, مدیر عامل باشگاه استقلال, نکونام, نکونام در استقلال

تاریخ ۲۶ تیر      

تعداد بازدید ۱۱      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار ورزشی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.