نگاهی به عملکرد رکابزنان کشورمان در تور مازندران

نوزدهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران:

نوزدهمین تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران امروز با معرفی برترینها به پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نوزدهمین دورتور دوچرخه سواری بین المللی مازندران (یادواره هزار شهید استان مازندران) از۷ مهر مدت ۵روز در پنج مرحله و مجموع مسافت ۴۱۷کیلومتر با ۶۵رکابزن درحال پیگیری می باشد.

بر اساس این گزارش، دراین دوره از رقابتهای توردوچرخه سواری مازندران ۸ تیم خارجی (ازبکستان – ارمنستان – آذربایجان – قزاقستان – مالزی – سوریه – تایلند – ترکمنستان) و۶تیم داخلی (کاشی پرسپولیس یزد- پتروشیمی تبریز- هیئت بروجرد- ترافیک تهران – بسیج مازندران وهیئت دوچرخهسواری مازندران) به میزبانی استان مازندران پی گیری شد.

با برگزاری این تور جمعه هفتم مهر درمسیر (ساری – مجموعه ورزشی داراب – جنب نمایندگی ایران خوردو) به مسافت ۶۷کیلومتری(ماکسیم شینز لورف) از قزاقستان بازمان یک ساعت و ۳۱دقیقه و۴۵ثانه به مقام قهرمانی دست یافت و (هفونوس) از ارمنستان و (مدودف) از ازبکستان با کسب زمان مشابه به نفراول برسکوهای دوم وسوم ایستادند.

بابرگزاری مرحله دوم توربین المللی مازندران: ۶۵رکابزن هشتم مهر در مسیر ۹۲کیلومتری در مسیر (ساری- بابل – بابلسر) در۲رده بندی انفرادی وتیمی با یکدیگر ب رقابت پرداختند.

در رده بندی انفرادی: کریل مردوسنس از قزاقستان با زمان ۳ساعت و ۵۰دقیقه و۱۸ ثانیه و(هاوانس وانسیان) از ارمنستان و (ادوارد ماتوسیان) از ارمنستان با اختلاف ۳۶ثانیه درمجموع درجایگاه دوم وسومی این رده بندی ها قرار گرفتند.
در رده بندی تیمی مجموع ۲مرحله تور: ارمنستان با زمان ۱۱ساعت و۳۲دقیقه و ۴۸ثانیه جایگاه اول قزاقستان بازمان ۱۱ساعت و ۳۲دقیقه و۲۲ثانیه درجایگاه دوم قرار گرفت ودرخشش نماینده ایران باکسب رده سوم جدول رده بندی تیمی توسط تیم پتروشیمی تبریز به اتمام رسید.

درمرحله سوم توربین المللی مازندران:رکابزن در نهم مهر در مسیر (ساری –کیاسر) به مسافت ۷۵ کیلومتر با حضور ۶۲رکابزن برگزار شد که درپایان این رقابت ها داریوش اسماعیل زاده تیم پتروشیمی تبریز بازمان یک ساعت و۵۹دقیقه و۴۷ثانیه زودتر از دیگر رکابزنان از خط پیان عبور کردومدال طلای این مرحله رابه گردن آویخت و(کریل مردوسنس) از قزاقستان بازمان ۲ساعت و۳دقیقه و ۲۴ثانیه مقام نایب قهرمانی رابه خود اختصاص داد و (هاوانس هاوانسیان) از ارمنستان باز زمان مشابه به نسبت به نفر د وم بر سکوی سوم ایستاد و در رده بندی مجموع امتیازی نیز ماکسیم شتربلو از قزاقستان با ۱۰ امتیاز  به عنوان صدر نشین جدول رده بندی این بخش معرفی شد و در رده بندی  مجموع کوهستان نیز سرگی مددوف از ازبکستان با ۲۵ امتیاز صدر نشین این رقابت ها شد.

در مرحله چهارم تور بین المللی  مازندران: رکابزنان دهم مهر ماه در مسیر( قائم شهر- کمربندی غربی- گروگ)  به مسافت۸۷/۵۵  کیلومتر  برگزار شد که در پایان در  رده بندی تیمی مجموع: قزاقستان با زمان ۲۰۵ ساعت و  ۵۱ دقیقه  و یک ثانیه در جایگاه  نخست ایستاد و تیم پتروشیمی  تبریز  داریوش اسماعیل زاده با زمان ۲۱۵ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۲ ثانیه در جایگاه نایب قهرمانی رده بندی تیمی ایستاد و ازبکستان با زمان ۲۶ ساعت ون۵۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

 در رده بندی انفرادی مرحله چهارم این مسابقات( کریل مردوسنس)  از قزاقستان با زمان ۸ ساعت و ۳۶ دقیقه و ۲ ثانیه  اول شد و داریوش  اسماعیل زاده از تیم پتروشیمی تبریز با در جایگاه های نائب قهرمانی هم در رده بندی انفرادی قرار گرفت با زمان ۸ ساعت و ۳۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه و علی فتح اللهی از هیئت دوچرخه سواری  بروجرد با زمان ۸ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مرحله پنجم و آخرین مرحله  تور بین المللی مازندران: ۴۸ رکابزن امروز سه شنبه یازدهم  مهر ماه در مسیر ساری ، بهشهر، منطقه توریستی عباس آباد) به مسافت ۹۵/۵ کیلومتر به پایان رسیدا که داریوش اسماعیل زاده از تیم پتروشیمی تبریز با زمان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه و ۲۳ ثانیه زودتر از دیگر رکابزنان از خط پایان عبور کرد و مقام قهرمانی این دور از رقابتها را به خود اختصاص داد و محمد رضا شریفی از تیم ترافیک تهران با زمان ۲  ساعت  و ۴۰ ثانیه  دقیقه و ۳۲ ثانیه  مقام نائب قهرمانی را از آن خود  کرد و سرگی شیم یاکین از قزاقستان با زمان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه  و ۳۸  ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

شایان ذکر است، نوزدهمین دور تور دوچرخه سواری بین المللی مازندران ، محمود وفایی به عنوان سرپرست فنی،  تقی خدادادی به عنوان سرپرست اجرایی این دو از مسابقات را هدایت کردند.

گفتنی است:  اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مجید ناصری را به عنوان  سرداور این رقابت ها معرفی کرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.