نگاهی به مبانی حجاب در موسسه قرآنی منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۱ اقدام به برپایی کارگاه آموزشی نگاهی به مبانی حجاب در قرآن در موسسه قرآن و عترت تسنیم کرد.

 سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با هدف ترویج فرهنگ صحیح و اصولی حجاب و عفاف در وسعت بخشیدن به امنیت اجتماعی و سالم سازی جامعه، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت (س) در موسسه قرآن و عترت تسنیم کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ ادامه داد: در این کارگاه موضوعات فلسفه اسلامی، حقوق و آزادی انسان ها، سبک زندگی آرمانی و اسلامی، سبک آموزش همراه با تشویق، عشق و مهربانی و .. آموزشی داده شد.

زمانی تصریح کرد: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در خصوص ترویج فرهنگ صحیح و اصولی حجاب و رعایت عفاف در وسعت بخشیدن امنیت اجتماعی، اداره اجتماعی ناحیه ۱، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع طرح ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور بانوان در مسجد امام علی (ع) کرد.

* برگزاری کلاس مهارت های ارتباطی همسران در منطقه ۴

در ادامه محمد رضا غلامی شهردار ناحیه ۸ منطقه ۴ بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان، اداره اجتماعی ناحیه ۸، اقدام به برگزاری کلاس های گروهی در سرای محله حکیمیه می کند.

غلامی خاطر نشان کرد: در این راستا کلاس آئین همسر داری و مهارت های ارتباطی باهدف سلامت روان خانواده، با حضور شهروندان تشکیل شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.