نگاهی به نتایج روز سوم المپیک نوجوانان آسیا/ طلسم بی مدالی را جودو شکست

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – در روز سوم مسابقات المپیک نوجوانان آسیا ایمان نیک‌اقبال اولین مدال کاروان اعزامی ایران در نانجینگ را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به نانجینگ چین؛ در روز سوم مسابقات المپیک نوجوانان آسیا جودوکار منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان موفق شد اولین مدال کاروان ایران را نانجینگ به دست آورد. همچنین در رقابت‌های پرش ارتفاع دو ورزشکار از کشورمان به فینال راه پیدا کردند.

نیک اقبال با برنز خود اولین مدال کاروان ایران را بدست آورد

در مسابقه رده بندی وزن منهای ۸۱ کیلوگرم جودو در بازی های آسیایی نوجوانان، ایمان نیک اقبال به مصاف حریف میانماری خود رفت که در این مبارزه حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو برداشت.

به این ترتیب نیک اقبال با کسب این پیروزی مدال برنز وزن منهای ۸۱ کیلوگرم جودوی نوجوانان را از آن خود کرد.

در فینال این وزن هم حریف کره ای با شکست نماینده ازبکستان مدال طلا گرفت.و نماینده تاجیکستان هم برنز مشترک گرفت.

تیم ملی هندبال به کویت باخت

در ادامه رقابت‌های هندبال دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان هندبالیست کشورمان برابر تیم کویت با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ شکست خوردند و نتوانستند یه عنوان پنجمی این رقابتها دست یابند.

تیم ملی بسکتبال از سد ماکائو گذشت

در ادامه رقابت‌های بسکتبال بازی‌های آسیایی نوجوانان نانجینگ تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد در یک بازی نزدیک و حساب شده از سد تیم ملی بسکتبال با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ بگذرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه فردا مسابقه ای نداشته و پس فردا به مصاف فیلیپین می رود.

به این ترتیب تیم بسکتبال ۳ نفره ایران با ۳ پیروزی مقابل تیم های (عراق، بنگلادش و ماکائو) و یک شکست مقابل کره جنوبی به عنوان تیم دوم به مرحله ی یک چهارم صعود کرد.

صعود پسران پرش ارتفاع به فینال

در رقابت‌های پرش ارتفاع المپیک نوجوانان آسیا میثم عبدالله پور ورزشکار کشورمان با پرشی به طول ۶٫۴۷ متر به فینال راه پیدا کرد. همچنین صادق مردانی با پرش ۶٫۵۲ متری رکورد شخصی خود را بهبود بخشید و به فینال صعود کرد.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.