نگاه اقتصادی دقیق‌تر جلوگیری از خسارت پروژه‌ها را به دنبال خواهد داشت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: برای دولت مجوزهای صادر شده که پروژه‌های نیمه تمام زیر ۵۰ درصد که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارند واگذار کند هر چه نگاه ما از لحاظ اقتصادی دقیق‌تر باشد می‌توانیم از خسارت تاخیر در انجام پروژه‌ها جلوگیری کنیم.

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد عملکرد کمیسیون عمران در سال ۹۲ گفت: متاسفانه طی چند سال گذشته از لحاظ منابع مالی در حوزه عمران محدودیت داشتیم.
 
وی ادامه داد: بودجه‌ای که سال گذشته به منابع عمرانی تعلق گرفت ۱۵ هزار میلیارد تومان بود اما با توجه به این که ما حدود ۳ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور داریم برآورد ریالی این پروژه‌ها حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان است.
 
لاهوتی تصریح کرد: امسال برای دولت مجوزهای صادر شده که پروژه‌های نیمه تمام زیر ۱۵ درصد را امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارند واگذار کنیم هر چه نگاه ما از لحاظ اقتصادی دقیق‌تر باشد می‌توانیم از خسارت تاخیر در انجام پروژه‌ها جلوگیری کنیم.    
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: طرحی نیز در کمیسیون عمران مطرح شده که بتوانیم با تغییر کاربری پروژه‌ها در زمینه عملکرد آن‌ها پروژه‌های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار و به اتمام برسانیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.