نگین محسنی:”کلاه پهلوی” با جذابیت های فراوان مردم را به مطالعه صحیح تاریخ تشویق می‌کند

۱فروردین ۱۳،

“کلاه پهلوی” با یک برداشت صحیح دراماتیک از تاریخ و داشتن جذابیت های فراوان از منظر زیبایی شناسی و همراهی با ویژگی های چشم گیر بصری مردم را به مطالعه‌ی صحیح تاریخ تشویق می کند.

نگین محسنی بازیگر نقش “بلانش” در سریال “کلاه پهلوی” در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال “کلاه پهلوی” یک داستان برگرفته از شخصیت ها و طبقات اجتماعی آ‌ن دوره است و از آن دوره تاریخی یک برداشت دقیق دراماتیک دارد و این درام تاریخی به دلیل داشتن جذابیت های بالا مردم را به مطالعه در مورد آن دوره زمانی تشویق می کند همچنین “کلاه پهلوی” از لحاظ زیبایی شناسی با ویژگی های بصری چشمگیری همراه است.
وی افزود: من برای نقش “بلانش” در “کلاه پهلوی” به صورت اتفاقی انتخاب شدم و دو عامل مهم خصوصیات ظاهری و فیزیکی و همچنین تسلط کامل من به زبان فرانسوی دلایل اصلی برای گزینش من از سوی کارگردان این اثر شد و برای من حضور در این سریال یک اتفاق غیر منتظره محسوب می شد.
بازیگر نقش “بلانش” اظهار داشت: من در حضور ۶ ساله خود در “کلاه پهلوی” ضمن بازیگری با ترجمه متن های فرانسوی و کار بر روی تلفظ درست زبان فرانسوی دیگر بازیگر این اثر از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و با این نقش و سریال “کلاه پهلوی” زندگی کردم.
محسنی در مورد نقش “بلانش” عنوان کرد: “بلانش” نماد یک زن اروپایی با مادری ایرانی و پدری فرانسوی و باستان شناس بوده که به دلیل ایرانی بودن نیمه ای از وجودش و به خاطر علاقه مندی به زبان و فرهنگ ایرانی خواهان نزدیک شدن به این زبان و فرهنگ است.
وی خاطرنشان کرد: “بلانش” بعد از ازدواج با یک پسر ایرانی و آمدن به ایران اختلافات فرهنگی میان خود و فرخ را بیشتر احساس می‌کند و در ایران نیز با تاثیرگذاری و تاثیرپذیری به عنوان یک زن اروپایی آشنا به طراحی لباس و تدریس زبان فرانسه و ورزش اقدام به نوشتن سرگذشت خود می‌کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.