نیایش شبانه/خداوندا! از احسان تو سوال نمی شود، بخششی کن

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

اى پروردگارم من تو را فریاد کردم و از تو کمک خواستم، چـرا که iبه سرعت اجابت تو مطمئن بودم‏ و مى ‏دانستم که اگر کسى در پرتو حمایت تو جاى گیرد، هرگز مغلوب نمى‏ گردد و آن کس که مشمول یارى و پیروزى تو قرار گیرد، هـرگز iبه دیگرى پناه نمى ‏برد، و تو با قدرت خود مرا از خطر دشمن حفظ فرمودى.
و چه بسیار ابر هاى مصیبت بار که آنها را از بالاى سر من کنار زدى و چه فراوان ابرهاى نعمت که از آنها باران رحمت بر سرم ریختى‏ و نهر هاى مرحمت که بسوى من جارى ساختى و لباس عافیت کــه بـر مـن پـوشـانـدى و چـشم هاى مصیبت آفرین که آنها را کور کردى و پرده هاى مشکلات و بلا ها که از هم دریدى؛ و چه بسیار گمانهاى خوب که آنها را محقق ساختى و نقص و کمبودها که آنها را جبران فرمودى و افتادگى ‏ها که بر پاداشتى و تنگدستى ‏ها که iبه توانگرى مبدل ساختى.
همه این‏ها از لطف و احسان توست و در همه آنها من در نافرمانى و معصیت تو کوشیده ‏ام اما بدى من هیچگاه از احسان همه تو در حق من جلوگیرى نـکـرده است‏ و ایـن هـمـه نـعـمـت مرا از ارتکاب آنچه سبب خشم توست باز نداشته است. و از تو در آنچه انجام مى ‏دهى سؤال نمى ‏شود و براستى هر گاه از تو چیزى درخواست شده ، عطا فرموده ‏اى و آنگاه هم که چیزى درخواست نشده، خـود iبه بخشش آغاز نموده ‏اى و اگر از احسانت در خواست شده، کم نداده‏ اى.


برای ملاحظه مجله شبانه اینجا کلیک نمایید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.