نیروهای مسلح ایران آماده همکاری با قوای مسلح سایر ملل اسلامی می باشند

۳۰م دیماه ،

1082.jpg

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مترصد این می باشند که با نیروهای مسلح سایر ملل اسلامی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه “قرآن مایه بیداری جهانیان است”، اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست کلی نظام اسلامی و با تأسی از دستورات رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای، مترصد می باشند تا با قوای مسلح سایر ملل اسلامی همکاری کنند.

وی افزود:‌ ما باید دوشادوش برادران مسلمان خود به اشاعه اسلام عزیز بپردازیم و در این راستا همکاری‌های قرآنی را یکی از بهترین راه‌ها برای نیل به این هدف در نظر گرفته‌ایم.

سعیدی همچنین گفت:‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به امر و سفارش رهبر معظم انقلاب و با شعار مقدس وحدت،‌ عزت‌ و اقتدار نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در پرتو قرآن اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد همدلی و اتحاد هرچه بیشتر برادران مسلمان نظامی در کشورهای اسلامی دانست.

وی در پایان با بیان اینکه “اندیشه‌های الحادی و مادی امروزه جامعه بشری را بیش از پیش آلوده و تهدید می‌کند”، ‌اظهار کرد: بیداری اسلامی در سطح جهان و بویژه ملل اسلامی سبب شده است که انسان‌های سرگشته به سوی فطرت خداجوی خود بازگردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.