نیروی انتظامی جلسه عمومی دیگری با سینماگران نخواهد داشت/برگزاری جلسه های خصوصی با برخی اهالی سینما

مدیرعامل ناجی هنر:

سینماپرس- گروه سینما/ سعید منتظرالمهدی گفت: نیروی انتظامی پس از جلسه ای که به خواست سینماگران به صورت عمومی برگزار کرد قصد ندارد جلسه عمومی دیگری داشته باشد.

مدیرعامل موسسه «ناجی هنر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار کرد: تعدادی از دوستان درخواست برگزاری جلسه داشتند که با این دوستان جلسه هایی به صورت اختصاصی داشتیم که در این جلسات در مورد بهبود تولیدات سینمایی و سینما صحبت هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: ناجی هنر در راستای ایجاد سینمایی درمانگر و مبارزه با هنجارستیزی حرکت می کند و در خدمت اهالی سینما است.

سردار کارگر؛ معاون اجتماعی ناجا اواخر مرداد ماه با ۳۰۰ نفر از سینماگران جلسه ای داشت که در این جلسه گفت: نیروی انتظامی یک نیروی فرهنگی و اجتماعی است و کسی نباید بگوید ناجا در امور سینمایی دخالت نکند. ما با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستیم و در حال رصد آسیب‌ها و کجروی های اجتماعی می باشیم و نیروی انتظامی می تواند کمک بسیار خوبی برای سینما باشد و سوژه‌های خوبی را برای شما ارائه دهد . الان پلیس راهور خیلی سوژه دارد پلیس اگاهی سوژه‌های خوبی دارد اگر از این باب بیاییم و در این ماه مبارک رمضان و برای رضای خداوند تبارک و تعالی کار انجام دهیم و دوستان با هر سلیقه ای بیایند و بنشینند و با هم به وحدت برسند و بر روی مشترکات توافق کنند انشاء الله سینمای سالم و پر رونقی خواهیم داشت. نیروی انتظامی کماکان آمادگی دارد تا برای بهبود وضعیت سینما نهایت تلاش خود را انجام دهند و انتقادات و پیشنهادات افراد فعال در سینمای ایران را صمیمانه پذیراست.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۸۰۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.