نیمی از مشترکان آمریکایی دسترسی به موبایل حین رانندگی را حیاتی می‌دانند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

به نظر نیمی از مشترکین تلفن همراه آمریکا دسترسی به گوشی در حین رانندگی حیاتی است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، از نظر آنها دسترسی به تلفن همراه در وسایل نقیله موتوری حیاتی و حدود ۴۰ درصد نیز می گویند دسترسی به نرم‌افزارهای جهت‌یابی و موسیقی در وسایل نقلیه ضروری است.
 
این درحالیست که تنها یک چهارم از تمام مصرف‌کنندگان می‌گویند دسترسی به گوشی برای امور روزانه در وسیله نقلیه حیاتی است. تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگان ۴۵ تا ۶۵ سال می‌گویند دسترسی به گوشی برای امور روزمره و نرم‌افزارهای آن ضروری است. البته تمامی این گروه از تلفن همراه استفاده‌های تجاری و غیرشخصی می‌کردند.
 
این یافته‌ای قابل توجه برای ذینفعان وسایل نقیله به ویژه شرکت‌های ساخت اتومبیل  است زیرا گروه سنی ۴۵ تا ۶۵ سال دارای بیشترین قدرت خرید در بازار خودرو و املاک می باشند.
 
طبق یافته‌های دیگر این تحقیقات، سه چهارم پاسخ‌دهندگان ترجیح می‌دهند از طریق تلفن همراه خود به سرویس‌های وسیله نقلیه خود دسترسی داشته باشند.
 
بیشتر استفاده‌کنندگان از تلفن همراه (دو سوم) ترجیح می‌دهند سرویس‌های موجود تلفن همراه در مواقع اورژانسی به کمک آنها بیاید.
 
۳۵ درصد استفاده‌کنندگان معتقدند که سرویس‌های وسایل نقیله باید رایگان باشد درحالی که ۵۰ درصد آنها می‌گویند ۲۴ تا ۶۰ دلار در سال قیمت معقولانه‌ای برای این سرویس‌ها است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.