نیکول کیدمن ˝سوخت رسان˝ سینماهای جهان

۱۹م آذر ،

جدیدترین فیلم ˝نیکول کیدمن˝، ستاره شناخته شده و مطرح استرالیایی‌الاصل سینما با عنوان ˝سوخت‌رسان˝ ساخته ˝چان ووک‌پارک˝، کارگردان سرشناس کره‌ای زمستان امسال به روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “چان ووک‌پارک” که شاهکار بدیع و متفاوتش، فیلم “پسر پیر” را در کارنامه سینمایی خود دارد در فیلم “سوخت‌رسان” به عنوان اولین پروژه‌اش در هالیوود با کمپانی‌های فاکس سرچ‌ لایت پیکچرز (Fox Searchlight Pictures)، ایندین پینت‌ براش (Indian Paintbrush)، اسکات فری پروداکشن (Scott Free Productions ) همکاری می‌کند.

بنابر این گزارش، در درام وحشت‌آور و هیجانی “سوخت‌رسان” بازیگرانی همچون؛ “میا واشیکُفسکا”، “نیکول کیدمن”، “درموت مول‌رونی”، “متئو گوده”، “جکی ویور”، “لوکاس تیل”، “وندی کیلینگ” در کنار “نیکول کیدمن” نقش‌آفرینی کردند.

به نوشته ایمپایر آنلاین، فیلمنامه “سوخت‌رسان” را “ون‌ورث میلر” و “ارین کریسیدا ویلسون” به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌اند.

داستان تازه‌ترین فیلم “ووک‌پارک” دربارهٔ زندگی یک دختر جوان و مادر روانی‌اش است. زمانی که پدر ایندی با بازی “میا واشیکُفسکا” می‌میرد، سر و کله عمویی با بازی “متئو گوده” پیدا می‌شود که ایندی پیش از این از وجودش بی‌خبر بوده است. مدتی پس از باز شدن پای عموی نوظهور به زندگی این دختر جوان و مادر روان‌پریش‌اش با بازی “نیکول کیدمن”، ایندی متوجه حرکت‌ها و رفتارهای مرموز، مشکوک و پنهانی او می‌شود و از سویی دیگر کشش عجیب غریبی نیز نسبت به او پیدا می‌کند که ظاهرا این کشش از سوی نیروهای شیطانی در ذهن ایندی ایجاد می‌‌شود و…

گفتنی است، “اسپایک لی” سینماگر و فیلمساز سرشناس هالیوود در حال حاضر مشغول ساخت نسخه آمریکایی فیلم “پسرپیر” با بازی است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.