نی‌نی‌فیس افتتاح شد

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است مهر- اولین شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران iبه صورت رسمی آغاز iبه کار نمود.

راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنایی کودکان با فضای مجازی، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان صورت گرفته است.

شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان با عنوان “نی نی فیس” و iبه نشانی اینترنتی WWW.NINIFACE.COM علاوه بر پرداختن iبه مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه iبه موضوع روانشناسی، پزشکی و تربیتی کودکان خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی با iبهره گیری از ۱۴ پزشک حاذق در رشته های تخصصی پزشکی، تغذیه، روانشناسی، عفونی و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور همه روزه iبه کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین می دهد.

جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری مادران، نوزادی، کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار یافتن این شبکه اجتماعی است.

محمدرضا عالیان – مدیر این شبکه اجتماعی با اشاره iبه هوشمند بودن این شبکه گفت: در طراحی “نی نی فیس” دقت بسیاری برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده از اینترنت برای خانواده‌ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته ‌است.

وی با اشاره iبه لزوم مقابله با هجمه حملات فرهنگی سایبری و مورد هدف قرار گرفتن کودکان در این حملات خاطر نشان نمود: امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز iبه ایجاد فضاهای فرهنگی و فرهنگسازی برای آموزش ورود صحیح iبه دنیای مجازی احساس می گردد و شبکه اجتماعی “نی نی فیس” می تواند یکی از این فضاهای امن برای دست یافتن iبه چنین اهدافی iبه حساب آید.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.