نی‌نی‌فیس: نخستین شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فاوا نیوز در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

فاوانیوز: نخستین شبکه اجتماعی ویژه کودکان و والدین در ایران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

راه اندازی این پایگاه اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب برای آشنایی کودکان با فضای مجازی، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط والدین با یکدیگر در جهت تبادل تجربیات دوران بارداری و تربیتی کودکان صورت گرفته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ا ز مهر، شبکه مجازی ویژه والدین و کودکان با عنوان “نی نی فیس” و به نشانی اینترنتی WWW.NINIFACE.COM علاوه بر پرداختن به مسائل آموزشی و فرهنگسازی در فضای مجازی نگاهی ویژه به موضوع روانشناسی، پزشکی و تربیتی کودکان خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی با بهره گیری از ۱۴ پزشک حاذق در رشته های تخصصی پزشکی، تغذیه، روانشناسی، عفونی و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور همه روزه به کاربران خود اطلاعات روز و مشاوره آنلاین می دهد.

جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با کودکان و ایجاد جایگاه سالانه برای ارزیابی محصولات مرتبط با موضوع دوران بارداری مادران، نوزادی، کودکی و نوجوانی از جمله اهداف انتشار این شبکه اجتماعی است.

محمدرضا عالیان – مدیر این شبکه اجتماعی با اشاره به هوشمند بودن این شبکه گفت: در طراحی “نی نی فیس” دقت بسیاری برای ایجاد جذابیت‌های بصری استفاده از اینترنت برای خانواده‌ها بر مبنای اصول فرهنگی کشورمان صورت گرفته ‌است.

وی با اشاره به لزوم مقابله با هجمه حملات فرهنگی سایبری و مورد هدف قرار گرفتن کودکان در این حملات خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به ایجاد فضاهای فرهنگی و فرهنگسازی برای آموزش ورود صحیح به دنیای مجازی احساس می شود و شبکه اجتماعی “نی نی فیس” می تواند یکی از این فضاهای امن برای دست یافتن به چنین اهدافی به حساب آید.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.