هاجرتکتاز : در بازیهای پارالمپیک با عزمی مصمم به میدان می روم

به گزارش خبرنگار ایرنا ، خانم ‘ هاجر تکتاز ‘ که برای نخستین بار گام به این بازیهای معتبر می گذارد ، یازده ماه است که بطور متوالی ، در اردوهای مختلف حضور یافته و در صدد است تا در لندن نتایج مطلوبی کسب کند .

وی روز یکشنبه در گفت وگویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاکید کرد : از ۲۶ شهریورماه سال گذشته استارت زد و طی این مدت هفته ای شش روز طبق برنامه در تمرینات حضور یافته ام که سه روز بدنسازی و سه روز تمرین پرتاب داشته ام .

تکتاز افزود : سال گذشته در مسابقات جهانی انتالیا در زمره نخستین ورزشکارانی بودم که سهمیه ورودی لندن را بدست آوردم و زمان مناسبی در اختیار داشتم تا بتوانم ،‌آمادگی خود را به مرز مطلوب برسانم .

وی درباره تورنمنت اخیر برلین گفت : حضور در این مسابقات حائز اهمیت بود و درسهای بسیار اموزنده ای دربرداشت که مهمترین آن این بود که به ضعف های خود بیش از پیش پی بردم و سعی کردم استرسم را پایین بیاورم .

تکتاز ضمن تشکر ازحمایت خوب مسوولان فدراسیون کم بینایان و نابینایان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک گفت : رکوردم هشت متر و هشتاد پنج سانتیمتر است و در تلاش هستم تا در لندن بهترین پرتاب هایم را بنمایش بگذارم و بتوانم افتخار کسب کنم. دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم و هدفم این است که بدون واهمه از حریفان خارجی خود و با عزمی مصمم ، به میدان بروم .

وی همچنین از رسانه های ورزشی خواست تا دست از حمایت های افراط گونه از فوتبال بردارند و به دیگر ورزشها بویژه ورزشهای کم بینایان و نابینایان عنایت بیشتری داشته باشند.

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۰۸۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.