هاینکس رسما از فوتبال خداحافظی کرد

۲۶خردادماه،

یوپ هاینکس به طور رسمی خداحافظی‌اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوپ هاینکس موفق شد همراه بایرن‌ مونیخ در فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۲۲ به سه‌گانه تاریخی دست پیدا کند. افتخاری که ظاهرا این مربی را قانع کرده و قصد ندارد دیگر در دنیای فوتبال به مربیگری بپردازد.

یوپ هاینکس در گفت و گو با اشپیگل اعلام کرد: قطعا هدایت هیچ تیم دیگری را برعهده نخواهم گرفت. من خداحافظی با شکوهی از باشگاه داشتم و دیگر به فوتبال بر نخواهم گشت.

یوپ هاینکس به عنوان بازیکن و مربی دوران با شکوهی را سپری کرد. او به همراه بازیکن در تیم مونشنگلادباخ چهار بار فاتح بوندسلیگا شد. به همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی ۱۹۷۴ به قهرمانی رسید. او در تیم بایرن‌ مونیخ نیز توانست این تیم را پس از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برساند و بایرن‌ مونیخ را به اولین تیم آلمانی تبدیل کند که به سه گانه دست پیدا می‌کند.

هاینکس در ادامه دربارهٔ جانشین خود در بایرن‌ مونیخ ، گفت: حضور گوآردیولا در بایرن‌ مونیخ تصمیم درستی بود، اگر آنها جانشینی برای من پیدا نمی‌کردند باید مدت‌ها دربارهٔ آن صحبت می‌کردیم، اما اکنون شرایط برای من عالیست . گوآردیولا اکنون تیم خوبی را در بایرن‌ مونیخ تحویل خواهد گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.