هتاکان روزنامه شرق ثابت کردند پایگاه دشمنان نظام هستند

عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله گفت: هتاکان روزنامه شرق با این رفتار خود ثابت کرده‌اند که یکی از پایگاه‌های دشمنان نظام هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، عصر امروز یکشنبه ۹ مهرماه در جلسه عمومی و هفتگی انصار حزب‌الله در جمع برخی از اعضا به بررسی زمینه‌های هتاکی روزنامه شرق پرداخته شد.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله با اشاره به هتاکی روزنامه شرق گفت: ‌اگر ایثارگری و مقاومت رزمندگان و  ایثارگران انقلاب اسلامی در سالهای دفاع مقدس نبود سرنوشت کشور به سمت نابودی ارزش‌های اسلام سوق داده می‌شد و این کشور در دست دشمنان این کشور قرار می‌گرفت.

عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله در ادامه افزود: کسانی که به ساحت شهدا و رزمندگان هتاکی می‌کنند با هتاکان به ساحت مقدس اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)هیچ تفاوتی نخواهند داشت.

وی افزود: دیده شده که افکار عمومی غیرمسلمانان این جسارت‌ها و هتاکی‌ها به ساحت پیامبران و اسلام را محکوم کرده‌اند اما عواملی که در این به اصطلاح روزنامه فعالیت می‌کنند و به سادگی و در عین بی شرمی به رزمندگان و ایثارگران که پیرو پیامبر و اسلام ناب محمدی(ص) هستند جسارت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد:‌امروز تقسیم‌بندی دنیا با تقسیم‌بندی گذشته تفاوت پیدا کرده و دنیا به دو جبهه کفر و جبهه عدالت‌خواهی تقسیم شده است؛ جبهه کفر که خود را در مقابل عدالت‌خواهی اسلام در حال نابودی می بیند سیاست خصمانه خود را با لابی صهیونیسم بر پایه هتاکی به مقدسات اسلام بنا کرده است.

عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله با اشاره به دلایل جسارت به ساحت مقدس اسلام و پیامبر عظیم‌الشان(ص) تاکید کرد:‌ یکی از دلایل این بی‌حرمتی‌ها به مقدسات اسلام و شیعیان ایجاد تزلزل بین نسل جوان است تا این نسل را نسبت به این مقدسات بی اعتنا سازند و همچنین یکی دیگر از دلایلی که می‌شود در این راستا به آن اشاره کرد خوف از نفوذپذیری اسلام در بین مردم دنیا است که دشمنان سعی دارند با این هتاکی‌ها افکار مردم و دیگر ادیان را از حقانیت اسلام مبین منحرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در غرب گرگ‌صفتی‌هایی پدید آمده که در مقابل مسائل انسانی به بن‌بست رسیده‌اند و سعی دارند از گسترش اسلام در بین کشورهای غربی و اروپایی ممانعت به عمل آورند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا تصریح کرد: گسترش انقلاب اسلامی به نحوی بوده که بسیاری از جوانان و افکار عمومی منطقه به سمت گرایش به شیعیان و انقلاب اسلامی سوق پیدا کرده است به نحوی که خطبه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل منطقه و بیداری اسلامی بین مردم کشورهای عربی رواج پیدا کرده است.

عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله  در ادامه افزود:طرح مسائل هسته‌ای ایران که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی مطح می‌شود بهانه‌ای برای جلوگیری و منحرف کردن دیدگاه سایر ملت‌ها از ارزش‌های انقلاب و گفتمان عدالت‌خواه جمهوری اسلامی ایران است و فلسفه این هتاکی‌ها در راستای اسلام‌هراسی و قرآن هراسی قابل ارزیابی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ هتاکان روزنامه شرق با این رفتار خود ثابت کرده‌اند که یکی از پایگاه‌های دشمنان نظام هستند لذا از مسئولین و دستگاه‌های قضایی کشور می‌خواهیم که با افرادی که به ارزش‌های اسلام و نظام جسارت می‌کنند به شدیدترین وجه برخورد کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.