هتاکی استکبار به مقدسات اسلامی وحدت ادیان الهی را در پی دارد

ابوترابی‌فرد در جمع تجمع کنندگان دانشگاه تهران:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌اثر بودن اقدامات ایادی استکبار در توهین به مقدسات گفت: این اقدامات ایادی استکبار نه تنها موفق نخواهد شد بلکه باعث وحدت ادیان الهی در اقصی نقاط جهان فراهم خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران محمد حسن ابوترابی‌فرد در جمع تجمع کنندگان دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به اقدامات اخیر دشمنان اسلام گفت: ایادی استکبار به دنبال تفرقه افکنی میان ادیان الهی بودند اما اقدامات آن‌ها به شکست منجر شد و تنها وحدت مسلمانان جهان را به همراه داشت.

وی با تاکید بر دسیسه دشمنان برای ایجاد شکاف در ملت‌های موحد جهان اظهار داشت: هدف آنان از این اقدامات نشان دادن چهره‌ای خشن و ستیزه جو از اسلام بود.

وی اضافه کرد: بسیاری از سیاستمداران معتقدند که حادثه ۱۱سپتامبر نیز براساس تفکر اسلام هراسی در جهان صورت گرفته و در همین راستا اهانت به شخصیت پیامبر(ص) آن هم از سوی یک کشیش منزوی شده از سوی پاپ و با حمایت از رژیم در حال انزوای صهیونیستی گامی در جهت ایجاد شکاف بین مسلمانان بود.

ابوترابی فرد با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف در میان ملت‌های مسلمان مانند مصر تصریح کرد: آنان با ساخت این فیلم برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان به خصوص مصر تلاش داشتند چرا که مصری که دیروز متحد درجه یک رژیم صهیونیستی بود اکنون در سایه حرکت انقلابی پایگاه اسلامی ایران در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و رویارویی با رژیم صهیونیستی ایستاده است.

ابوترابی‌فرد خاطر نشان کرد: اکنون در سایه اندیشه امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی که انعکاس مکتب وحی و آرمان‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام است در لبنان نیز مقاومت اسلامی متشکل از آزادیخواهان و افراد آگاه اسلام گرا، مسیحی و مسلمان در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و این نتیجه جریان انقلاب اسلامی و تفکر برآمده از متکب وحی و آرمان‌های پیامبر(ص) است که نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به بی اثر بودن اقدامات ایادی استکبار در توهین به مقدسات گفت: این اقدامات ایادی استکبار نه تنها موفق نخواهد شد بلکه باعث وحدت ادیان الهی در اقصی نقاط جهان فراهم خواهد شد.

ابوترابی‌فرد‌ تصریح کرد: دانشگاه تهران به عنوان نماد دانشگاهیان کشور انزجار خود را نسبت به حرکت غیر انسانی و اسلامی و ستیزه‌جویی با اسلام ناب محمدی اعلام کرده و در کنار صفوف به هم فشرده مسلمانان و مومن عالم در مقابل نظام سلطه جهان خواهیم ایستاد .

وی در پایان ضمن تشکر از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دیگر تشکل‌های دانشجویی و اساتید برای برگزاری این تجمع و شرکت در آن گفت: امیدوارم در سایه پرچم اسلام مسلمانان بتوانند راه را با عزت و اقتدار ادامه دهند و راه را برای آزادی بخشان جهان فراهم کنند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.