هت‌تریک انصاری‌فرد تراکتور را به رده سوم رساند/ شکست خانگی فجر برابر سایپا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در روز پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر تراکتورسازی از سد استقلال خوزستان گذشت و سایپا برابر فجر به برتری رسید.

به گزارش ممتاز؛ در روز پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر بعد از ظهر امروز (یکشنبه) تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان به برتری رسید و سایپا هم از سد فجر سپاسی گذشت.

در اهواز تیم فوتبال استقلال خوزستان میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ به سود شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. در این دیدار کریم انصاری فرد در دقایق ۸، ۸۳ و ۸۷ گلزنی کرد تا اولین هت تریک فصل را به نام خود ثبت کند. حبیب گردانی (دقیقه ۴۳) دیگر گل تراکتورسازان را به ثمر رساند. تک گل آبی پوشان را هم میلاد میداوودی در دقیقه ۴۴ وارد دروازه تیم مهمان کرد. با این نتیجه تراکتوری ها ۲۵ امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند. استقلال خوزستان هم با همان ۱۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

همچنین در شیراز تیم های فجر سپاسی و سایپا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فیرات با نتیجه ۱ بر صفر به برتری رسیدند. تک گل این بازی را سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. بدین ترتیب سایپا ۲۰ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. شاگردان یاوری هم با ۱۳ امتیاز رتبه چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.