هجوم خریداران آمریکایی به نوت‌بوک ۹۹ دلاری

۲۲م آذر ،

هزاران معلم آمریکایی برای خرید نوت‌بوک‌های ۹۹ دلاری که از سوی پایگاه اینترنتی خیریه DonorsChoose.org عرضه می‌شود به این پایگاه اینترنتی هجوم آورده‌اند.
به گزارش فارس به نقل از هیندو بیزینس، این نوت بوک ها مجهز به سیستم عامل کروم گوگل می باشند و قیمت پایین آنها سبب شده معلمان آمریکایی دیگر به کیفیت و امکانات این نوت بوک ها اهمیت بسیاری ندهند.
تقاضای بالای خرید سبب شده تا درخواست های تازه در پایگاه اینترنتی DonorsChoose.org به ثبت نرسند. این پایگاه اینترنتی برای مدیریت کمک های مالی به طرح های آموزشی و نیاز مدارس راه اندازی شده و بسیاری از معلمان آمریکایی از خدمات آن استفاده می کنند.
نوت بوک های تازه عرضه شده ساخت سامسونگ می باشند و قیمت اصلی آنها بیش از ۴۰۰ دلار است. گوگل که در اجرای طرح یاد شده همکاری داشته می گوید با این کار میزان آشنایی معلمان با فناوری های تازه افزایش یافته و آنها بیشتر با تحولات روز دنیای آی تی همگام می شوند.
البته گوگل در کنار اهداف تربیتی و آموزشی به دنبال منافع اقتصادی خود نیز هست. امروزه بخش اعظم نوت بوک ها و لپ تاپ ها مجهز به سیستم عامل ویندوز می باشند و گوگل امیدوار است با عرضه نوت بوک های مجهز به سیستم عامل کروم بتواند بخشی از این بازار را از آن خود کند.
با توجه به نحوه طراحی کروم که سیستم عاملی کاملا مبتنی بر وب و خدمات کلود گوگل است، کاربران به طور خودکار به سمت استفاده از خدمات گوگل هدایت می شوند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.