هدایتی: قرارداد امضا نشود خداحافظی می کنم

حسین هدایتی اظهار داشت: متاسفانه باید خدمت مردم شریف گیلان و خطه انزلی و علاقمندان به فوتبال و بخش خصوصی برسانم علی‌رغم اینکه نزدیک یک ماه است که قرارداد خرید ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان پس از جلسات مکرر و درخواست‌های زیاد را به امضا رسانده‌ایم اما هنوز از طرف مخالف طبق یکی از بند‌های این قرارداد دچار مشکل هستیم و همین موضوع ترمز کار ما را کشیده است.

به گزارش فارس ، وی افزود: در یکی از بندهای این قرارداد آمده است که باید ستاد فرماندهی کل قوا آن را به امضا برسانند اما متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده هنوز اتفاق نیفتاده و موضوع مسکوت مانده است.

هدایتی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز ۷۰ درصد از سهام ملوان طبق قرارداد به نام من نشده است این حق من است که قطعا در پرداخت‌ها زیاد عجله نکنم. البته تا به الان هم هزینه‌های اردوی اردبیل بازسازی ورزشگاه تختی انزلی و امورات جاری باشگاه را تا حدودی انجام داده‌ام ولی در نهایت از برخی از هزینه‌ها جلوگیری کردم.

وی تاکید کرد: در این شرایط خدمت عزیزان و جهت اطلاع مردم عزیز انزلی می‌رسانم اگر تا روز دوشنبه هفته آینده یعنی یک هفته دیگر و قبل از شروع بازی‌ها تکلیف ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان که باید به نام شرکت استیل آذین ایرانیان تغییر کند روشن نشود علی‌رغم میل باطنی‌ام و ضمن عذرخواهی از اهالی فوتبال و مخصوصا عاشق تیم ملوان بندر انزلی از این تیم خداحافظی می‌کنم و سپس تمام افکارم و هزینه‌ها را برای بستن تیمی قوی به نام استیل آذین در لیگ یک مشغول می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه تا این لحظه صحبت‌های زیادی از آقای پورغلامی سرمربی محترم و زحمت‌کش ملوان درباره مشکلات مالی شنیده‌ام که این موضوع باعث شائبه‌هایی شده است، اما بازیکنان، مردم خونگرم و کادر فنی محترم ملوان بدانند که اصل ماجرا امضا نکردن قرارداد فی‌مابین است که متاسفانه در این بین کوتاهی می‌شود. من از همه ملوانی‌ها می‌خواهم در این شرایط حساس به جای مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند و اصلا نمی‌دانند ماجرا چیست کمک کنند تا ملوان وارد حاشیه نشود. من اگر بودم به عشق جوانان ایران‌ زمین، فوتبال ایران و مخصوصا انزلی‌چی‌های خونگرم به ملوان خدمت می‌کنم. در غیر این صورت برای این تیم آرزوی موفقیت در روزهای آینده را از صمیم قلب دارم.

هدایتی تاکید کرد: من طبق رسالتی که داشتم دست یاعلی را به سمت ملوانی‌ها بردم و برای این تیم برنامه‌های خوبی داشتم اما متاسفانه اتفاقاتی در حال افتادن است که اگر حل نشود بعید می‌دانم در خدمت این تیم باشم.

امیدوارم که همه کمک کنیم همیشه بخش خصوصی در فوتبال ما زنده باشد و فقط دنبال شعار و این حرفها نباشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.