هدیه ای که زنان روسی به لئوناردو دیکاپریو دادند !!!



تاریخ انتشار: ۱۹ March 2016 | 8:00 am

هدیه ویژه زنان روسی به لئوناردو دی‌کاپریو! + عکس

لئوناردو دی‌کاپریو یک هدیه ویژه از زنان روسی دریافت کرده است که در ادامه عکس این هدیه خاص را مشاهده خواهید کرد.

هدیه به لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو از هواداران روس خود به ویژه زنان اهل یاکوت (جمهوری یاقوتستان) که ۱٫۴ کیلوگرم از جواهرات خود را برای ساخت مجسمه اسکار نقره‌ای برای او اهدا کردند، سپاسگزاری کرد.
در حالی که اهالی یاکوت در حال ساخت مجسمه نقره‌ای اسکار برای دی‌کاپریو بودند، او برای نقش‌آفرینی درخشان خود در «بازگشته از گور» اسکار طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

هواداران روس دی‌کاپریو چهارشنبه ۱۶ مارس موفق شدند که مجسمه نقره‌ای خود را به دست دی‌کاپریو برسانند. البته مجسمه‌ای که آن‌ها برای بازیگر «گرگ وال‌استریت» ساخته‌اند تفاوت‌هایی با اسکار اصلی دارد. مجسمه نقره‌ای آنها که «در حال صحبت با ستارگان» نام دارد، مردی شبیه به اسکار را نشان می‌دهد که ظرف مخصوص یاکوت‌ها را دست دارد و به آسمان خیره شده است.
بازیگر برنده اسکار، گلدن‌گلوب و بفتا از دریافت این جایزه بسیار خوشحال شد و از هواداران روس خود به ویژه زنان یاکوت سپاسگزاری کرد.  

مجسمه ساخته شده برای لئوناردو دی کاپریو

مجسمه ساخته شده برای لئوناردو دی کاپریو

 

دی‌کاپریو برای نشان دادن قدردانی خود نوشت : «از اهالی یاکوتیا به ویژه زنانی که مواد لازم برای ساخت این هدیه شگفت‌انگیز را جمع‌آوری و اهدا کرده‌اند، سپاسگزارم. آن‌ها در نامه خود نوشتند که یاکوتیا سردترین سکونت‌گاه انسان روی زمین است، و این ناحیه به شدت در مقابل تغییرات آب و هوایی شکننده و آسیب‌پذیر است. افزایش دما تهدیدی برای این مردم، شیوه زندگی و سکونت‌گاه طبیعیشان است.»

ستاره هالیوود برای کارهای خود در زمینه حفاظت از محیط زیست شناخته شده است. او هنگام دریافت اسکار خود نیز از فرصت به دست آمده استفاده کرد و در این باره سخن گفت.

مادربزرگ مادری بازیگر «تایتانیک» با نام یلنا اسمیرنوا زاده روسیه است. این بازیگر نیز به عنوان یک فعال محیط‌زیستی شیفته طبیعت روسیه است. او سال ۲۰۱۰ علیرغم مشکلات فراوان در خود را به روسیه رساند تا در نشست حفاظت از ببر در خطر انقراض سیبری شرکت کند. همین مسئله سبب شد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در تمجید این بازیگر او را «مرد واقعی» خطاب کند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : khabaronline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.