هدیه مسئولان ارشد تیم راه‌آهن به مسئولان و بزرگان فوتبال پرتغال

هدیه مسئولان ارشد تیم راه‌آهن به مسئولان و بزرگان فوتبال پرتغال

شوک اول این که؛
شنیده‌ایم که شماری از مسئولان ارشد تیم راه‌آهن در سفری که به کشور پرتغال داشته‌اند، پیراهن‌های امضا شده علی دایی(!) را به مسئولان و بزرگان فوتبال آن کشور هدیه می‌دادند. گویا قائم مقام این باشگاه برای بازدید از امکانات فوتبال پرتغال و ملاقات با مدیران فوتبال آن به این کشور سفر کرده است و چند پیراهن امضا شده توسط علی دایی را به عنوان هدیه ارزشمندش به طرف‌های مقابل اهدا کرد. گویا در این سفر او ملاقاتی با اوزه بیو، اسطوره فوتبال پرتغال نیز داشت و حتی به او نیز پیراهن امضاءشده دایی را هدیه کرد. اطرافیان آقای قائم مقام می‌گویند که اوزه بیو با تعجب به پیراهن امضا شده دایی نگاه می‌کرد و یحتمل هنوز هم متوجه نشده است که پیراهن دایی(آقای گل دنیا) برای او چه هدیه بزرگی محسوب می‌شده است؟
شوک دیگر این که؛
شبکه مخابرات فرانسه صورتحساب موبایلی با رقم ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برای یک زن صادر کرده است. زن فرانسوی پس از روبـــــه رو شــــدن بــــا قبـــض ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلاری موبایل خود اقدام به اعتراض و شکایت از اپراتور ارائه دهنده سرویس موبایل خود کرد، اما پس از دریافت فهرست تماس‌های ماه گذشته خود حرفی برای گفتن نداشت.
در حالی که قبض موبایل وی یک عدد نجومی است، اعلام کرده که اگر تمامی پس‌انداز خود و حتی وسایل زندگیش را بفروشد، قادر به پرداخت فقط ۸ درصد از کل این صورتحساب است. تاکنون اخبار زیادی در مورد قبوض موبایل نجومی افراد منتشر شده، اما این نخستین بار است که فردی توانسته چنین رکوردی در استفاده از تلفن همراه در سراسر دنیا به نام خود ثبت کند.
شوک آخر این که؛
شنیده‌ها از این حکایت دارد که در سابقه یکی از بزرگ‌ترین دلالان ارز که اخیراً دستگیر شده است موارد جالبی دیده می‌شود. از جالب‌‌ترین این موارد می‌توان به تحصیلات ابتدایی، شاگردی در نانوایی، رانندگی تاکسی و چهار فقره پرونده قضایی همچون جعل و کلاهبرداری اشاره کرد. در آخرین مورد، فروردین ماه امسال وی مجوز یک صرافی را نیز دریافت کرد که از همان زمان نیز اقدام‌‌های خلاف قانون وی در بازار ارز شروع شده است.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.