هرندی: ‌خدا را شکر خبری از توهین نبود

امید هرندی در دقایق اولیه بامداد روز پنج شنبه پس از پایان بازی تیم آلومینیوم و داماش که به تساوی کشیده شد در نشست خبری مربوط به این بازی اظهار داشت: بنده قبل از اینکه بخواهم در مورد این بازی و مسائل فنی آن توضیح دهم باید تشکری ویژه از تماشاچیان بندرعباسی داشته باشم چرا که با وجود ۹۰ دقیقه تشویق مداوم تیم خود، و در آن شرایط آب و هوایی به تیم ما نیز احترام گذاشتند و هرگز بنده و تیمم شاهد بروز تعرض و تعدی‌های معمول در سایر ورزشگاه‌های کشور در بندرعباس نبودیم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی نیز گفته بود که تماشاچیان بندرعباسی فوتبالدوست و از فرهنگ بالایی برخوردارند افزود: آلومینیوم باید قدر این تماشاچیان را بداند.

سرمربی تیم داماش اضافه کرد‌: از دقایق اولیه بازی با توجه به گرمای هوا قصد داشتیم بازی را در کنترل خود در آوریم.

هرندی یادآور شد: گرما به حدی تیم و بازیکنان را اذیت کرد که مجبور شدیم بازیکنانی همانند ابراهیمی و حاجی‌زاده را که بازیکنانی قدرتی و استقامتی هستند و در کمتر مسابقه‌ای تعویض می‌شوند را از زمین بیرون بکشیم.

به گفته وی، هر تیمی که در بندرعباس می‌خواهد بازی کند باید ابتدا گرما را شکست بدهد بعد به بازی در مقابل آلومینیوم فکر کند.

هرندی گفت: تعویض‌هایمان خیلی به تیم کمک کرد و سبب شد همانطور که در تمرینات از رشت برای این بازی برنامه‌ریزی شده بود، بازی را پیش ببریم.

وی ادامه داد:‌ در واقع آلومینیوم در کار تیمی نتوانست به موقعیت‌هایی برسد و تنها از روی ضربات ایستگاهی بعضا خطراتی را برای داماش ایجاد کرد.

هرندی همچنین در اظهارنظری عجیب گفت: خوشحالم که این بازی مساوی شد چرا که حق تماشاچیان بندرعباسی بود که امشب خوشحال بمانند و از اینکه باعث ناراحتی آنها نشده‌ایم خوشحال‌ترم.

وی از وضعیت داوری بازی اظهار رضایت کرد و افزود: به جز دو سه مورد، داور در سایر صحنه‌ها خوب عمل کرد.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه مساوی کمتر از باخت نیست افزود: با توجه به نتایجی که دیگر تیم‌ها در این هفته و هفته قبل گرفته‌اند، داماش می‌تواند وضعیت خود را در جدول طی هفته‌های آینده بهبود ببخشد.

وی افزود: نوار بازی آلومینیوم با استقلال تهران را سه بار دیده‌ام و بازی این تیم را به طور کامل آنالیز کرده‌ام و از همین رو توانستیم با بستن دفاع و خط هافبک علاوه بر سد کردن نقاط قوت آلومینیوم به موقعیت‌هایی نیز دست یابیم.

هرندی گفت: آلومینیوم اگر به عمق دفاع ما می‌زد قطعا داماش با مشکل روبه‌رو می‌‌شد.

وی اضافه کرد: در مورد صحنه‌ای که بازیکنان آلومینیوم مدعی بودند باید پنالتی باشد حقیقتا صحنه مذکور را درست ندیدم از همین رو نمی‌توانم حرفی در این مورد بزنم و باید فیلم بازی را ببینم.

هرندی یادآور شد: اگر خطایی برای آلومینیوم گرفته نشده است باید گفت که داور گل تیم داماش را که به عقیده بنده خطا نبود را مردود اعلام کرد.

با کسب این تساوی تیم‌های داماش و آلومینیوم هر کدام با کسب یک و دو امتیاز از دو بازی در رده‌های یازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

آلومینیوم هرمزگان در بازی آینده خود میهمان نفت تهران و داماش در رشت میزبان پیکان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.